Il Tempo Gigante
Darth Father
..., kuten yöunilta, päiväunilta, sekä myös uskonnolliset heräämiset.
Ja muut vastaavat heräämiset.
Ja muut vastaavat heräämiset.
Onnea R & K, tänään on Kyllikin päivä! :thumbup:LUOTA ITSEESI
Nukkumaan käydessä ajattelen.
Huomenna minä lämmitän saunan,
pidän itseäni hyvänä,
kävelytän, uitan, pesen,
kutsun itseni iltateelle,
puhuttelen ystävällisesti ja ihaillen,
kehun: Sinä pieni urhea nainen,
minä luotan sinuun.
-Eeva Kilpi
Herätysjuhlat?Formulanomi sanoi:Heräsin. Eiköhän pidetä juhlat!
Just ne. :ahem:SamiJ sanoi:Herätysjuhlat?
Oliko käsi asianmukaisesti pöksyissä, ja nainen nyysi lompsan tirsoillasi?Moe Szyslak sanoi:Mä vedin kanssa 10 minsan koomat kesken pulmusten.:ahem: :ahem:
Heräsin tunti sitten.Olga sanoi:Herätty. Kovat sadepisarat hakkaavat ruutuun. Kymmenkunta päivää jouluun.
Tuntuu Olga nukkuvan samalla tavoin arkisin kuin mitä minä yövuoron aikaan. Kahdessa lyhyemmässä pätkässä.jupla sanoi:Mitäs nuo Olgan ja ITGn unoset oikein ovat? Päikkäreitä ei, kun illalla koisitaan. Nokosilla olen ymmärtänyt korkeintaan tunnin nukkumista, mutta mikä mahtaa olla Uinailijoiden Keskusliiton määreet tähän?
En pysty ns. päikkäreitä ottamaan aikaisemmin, koska haluan olla kotona silloin kun nukahdan. :wink: En minä nytkään nukkunut koko 'postausten välistä' aikaa, vaikka joskus kyllä lipsahtaa pitkäksi.jupla sanoi:Heräsin tunti sitten.
Mitäs nuo Olgan ja ITGn unoset oikein ovat? Päikkäreitä ei, kun illalla koisitaan. Nokosilla olen ymmärtänyt korkeintaan tunnin nukkumista, mutta mikä mahtaa olla Uinailijoiden Keskusliiton määreet tähän?
Vuorotöissä otin tirsat aamu- ja joskus iltavuorossa (20min ruokalepo), mutta yövuorossa en uskaltanut simmuja ummistaa.