Tähän ilmoitukset heräämisistä...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Heräys suoritettu. Perjantaihin. Maa valkoiseksi havaittu. Hyvä niin.

Postiin oli ilmestynyt tällainen

LUOTA ITSEESI

Nukkumaan käydessä ajattelen.
Huomenna minä lämmitän saunan,
pidän itseäni hyvänä,
kävelytän, uitan, pesen,
kutsun itseni iltateelle,
puhuttelen ystävällisesti ja ihaillen,
kehun: Sinä pieni urhea nainen,
minä luotan sinuun.

-Eeva Kilpi
Onnea R & K, tänään on Kyllikin päivä! :thumbup:

Ace17

Acenteella
Olen nukkunut kahtena viime yönä yhteensä 12,5 tuntia, josta 12 viime yönä. Onneksi olin laittanut kellon herättämään. :thumbup:

PS. Tämä heräämisilmoitus on "hieman" myöhästynyt.

burb

.
Heräsin jälleen kerran puhelimen ään- ja vääntelehtimiseen. Melkein vois harmittaa että mut herätettiin, mutta itse sanoma oli niin hieno ettei harmitakaan.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Heräsin, kun olohuoneessa poksahti lamppu. Ristalliruunussa palaa enää yks lamppu viidestä. Ei oo muistanu ostaa varalamppuja. Herättyäni kytkin tän pöydän päällä katossa olevaan valaisimeen virrat, ja poks, meni lamppu siitäkin. Siinä palaa nyt yks lamppu kolmesta. Eikä varalamppuja.
Tavallisia hehkulamppuja näyttäis kyllä olevan. Tarvinnee mennä rämppäämään vaikka eteisen valokatkaisijaa, jos sais sieltäkin lampun sököks, niin vois sitten vaihtaakin sen.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Olga sanoi:
Herätty. Kovat sadepisarat hakkaavat ruutuun. Kymmenkunta päivää jouluun. :eek:
Heräsin tunti sitten.

Mitäs nuo Olgan ja ITGn unoset oikein ovat? Päikkäreitä ei, kun illalla koisitaan. Nokosilla olen ymmärtänyt korkeintaan tunnin nukkumista, mutta mikä mahtaa olla Uinailijoiden Keskusliiton määreet tähän?

Vuorotöissä otin tirsat aamu- ja joskus iltavuorossa (20min ruokalepo), mutta yövuorossa en uskaltanut simmuja ummistaa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jupla sanoi:
Mitäs nuo Olgan ja ITGn unoset oikein ovat? Päikkäreitä ei, kun illalla koisitaan. Nokosilla olen ymmärtänyt korkeintaan tunnin nukkumista, mutta mikä mahtaa olla Uinailijoiden Keskusliiton määreet tähän?
Tuntuu Olga nukkuvan samalla tavoin arkisin kuin mitä minä yövuoron aikaan. Kahdessa lyhyemmässä pätkässä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jupla sanoi:
Heräsin tunti sitten.

Vuorotöissä otin tirsat aamu- ja joskus iltavuorossa (20min ruokalepo), mutta yövuorossa en uskaltanut simmuja ummistaa.
En pysty ns. päikkäreitä ottamaan aikaisemmin, koska haluan olla kotona silloin kun nukahdan. :wink: En minä nytkään nukkunut koko 'postausten välistä' aikaa, vaikka joskus kyllä lipsahtaa pitkäksi.