Olga
.
Niinpä. Onni on, että uni irtoaa tarvittaessa.Sam sanoi:Tuntuu Olga nukkuvan samalla tavoin arkisin kuin mitä minä yövuoron aikaan. Kahdessa lyhyemmässä pätkässä.
Niinpä. Onni on, että uni irtoaa tarvittaessa.Sam sanoi:Tuntuu Olga nukkuvan samalla tavoin arkisin kuin mitä minä yövuoron aikaan. Kahdessa lyhyemmässä pätkässä.
Heha.. mulla kävi just päinvastoin. Näin unta että heräsin puoli kymmeneltä eli raakasti myöhässä.. raapiessani vermeitä niskaan hirmu kiireellä havahduin oikeasti hereille ja huomasin kellon olevan vasta 04.30.belated sanoi:Heräsin kymmeneltä, mutta näin unta ehtiväni kello kahdeksaksi töihin.
Mistäs tiesit! Järjestys oli vaan makaroonilooda, torkut ja tosi iso muki Juhla Mokkaa. Ja nyt muuten mennään! :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Hello.
Pätevä keino väsymykseen. Tunnin torkut, lautasellinen makaronilootaa ja iso muki Juhla Mokkaa.
Ja taas mennään.
Ei kysyvä tieltä eksy.burb sanoi:Nyt vaan heräsi kysymys että mihinköhän hahmot Il Tempo Gigante ja jupla ovat menossa...?
Molempi hakee kauppamyymälästä lisää kahvettiputuja ja jonkun unilelun.burb sanoi:Nyt vaan heräsi kysymys että mihinköhän hahmot Il Tempo Gigante ja jupla ovat menossa...?
Herätkää!!! Vartiotorni kaatuu!kouvotsvoni sanoi:Tapasin lestadiolaisen. En kokenut herätystä.