PekPoy
oik. yo.
Heräsin lohduttoman surulliseen totuuteen.
Paljon se paino oli.S.A sanoi:Tunti sitten heräsin, kävin suihkussa, paistoin pekonia ja pari häränsilmää ja nyt syön nautinnolla.
Ei kyl mä tarkempien pohdintojen jälkeen oon tullut siihen tulokseen, että toi nukkuminen johtui vain heterouteni pönkittämisestä.Thunder sanoi:Kuvittelet vain vai onko sinulla talvihorrosvelkaa? Et ole ilmoittautunut lainkaan tammikuusta lähtien kunnes vähän ennen Fykkösten avauskisaa ilmoittauduit. Päättelimme, että olet varmaan talvihorroksessa.
Se ei tarkoita unta vaan sitä, että olet ihan jäykkänä kuin jääpuikko ja istut tietokoneen ääressä sormet näppäimistössä.
Voi jumalauta, kun se International Space Station-peli jäi ohi silmieni, helkutti. Täytynee kai laittaa Rainlendariin muistutukset joka viikoksi, jos pidät pelin aina 7 päivän välein?Jason Voorhees sanoi:Huomenta kaikille
Mites tuo minun lainaukseni liittyy tähän?Thunder sanoi:Voi jumalauta, kun se International Space Station-peli jäi ohi silmieni, helkutti. Täytynee kai laittaa Rainlendariin muistutukset joka viikoksi, jos pidät pelin aina 7 päivän välein?
Ei mitenkään, havaitsin vaan kun olit hereillä niin ajattelin kysyä ICC-pelin ilmestymistoikkien aikaväleistä, 7 päivän välein vai?Jason Voorhees sanoi:Mites tuo minun lainaukseni liittyy tähän?
Keskimäärin seitsemän päivän välein. Jos kuuden ja joskus kahdeksan päivää saa odotella seuraavaa peliä.Thunder sanoi:Ei mitenkään, havaitsin vaan kun olit hereillä niin ajattelin kysyä ICC-pelin ilmestymistoikkien aikaväleistä, 7 päivän välein vai?