Tähän ilmoitukset heräämisistä...

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No hittolainen. Heräsin puheluun ennen herätyskellon soimista ja tietenkin kahvijauhot loppu.

Estate

Well-known member
Tunti sitten heräsin, kävin suihkussa, paistoin pekonia ja pari häränsilmää ja nyt syön nautinnolla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Tunti sitten heräsin, kävin suihkussa, paistoin pekonia ja pari häränsilmää ja nyt syön nautinnolla.
Paljon se paino oli.:D

Pekonin toinen nimihän on Hidas sydänkohtaus.:(

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Thunder sanoi:
Kuvittelet vain vai onko sinulla talvihorrosvelkaa? Et ole ilmoittautunut lainkaan tammikuusta lähtien kunnes vähän ennen Fykkösten avauskisaa ilmoittauduit. Päättelimme, että olet varmaan talvihorroksessa.
Se ei tarkoita unta vaan sitä, että olet ihan jäykkänä kuin jääpuikko ja istut tietokoneen ääressä sormet näppäimistössä.
Ei kyl mä tarkempien pohdintojen jälkeen oon tullut siihen tulokseen, että toi nukkuminen johtui vain heterouteni pönkittämisestä.

Estate

Well-known member
Heräsin tossa 40 minuuttia sitten. Jalkoja särkee ja väsyttää, oliskohan pitänyt jättää Särkkä eilen väliin? Ei vaan pystynyt, kun siellä nimittäin esiintyi TAIVALKUNTA BEAT!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Jason Voorhees sanoi:
Huomenta kaikille
Voi jumalauta, kun se International Space Station-peli jäi ohi silmieni, helkutti. Täytynee kai laittaa Rainlendariin muistutukset joka viikoksi, jos pidät pelin aina 7 päivän välein?

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Thunder sanoi:
Voi jumalauta, kun se International Space Station-peli jäi ohi silmieni, helkutti. Täytynee kai laittaa Rainlendariin muistutukset joka viikoksi, jos pidät pelin aina 7 päivän välein?
Mites tuo minun lainaukseni liittyy tähän?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Jason Voorhees sanoi:
Mites tuo minun lainaukseni liittyy tähän?
Ei mitenkään, havaitsin vaan kun olit hereillä niin ajattelin kysyä ICC-pelin ilmestymistoikkien aikaväleistä, 7 päivän välein vai?

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Thunder sanoi:
Ei mitenkään, havaitsin vaan kun olit hereillä niin ajattelin kysyä ICC-pelin ilmestymistoikkien aikaväleistä, 7 päivän välein vai?
Keskimäärin seitsemän päivän välein. Jos kuuden ja joskus kahdeksan päivää saa odotella seuraavaa peliä.

Estate

Well-known member
Arkeen on taas tullut herättyä ~40 minuuttia sitten.