Tähän ilmoitukset heräämisistä...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
Se on muuten kumma, että aina väsyttää enemmän herätyskellon soitua, kuin jos herää ennen herätyskelloa, vaikka ei ole nukkunutkaan niin pitkään.
Ja jos on torkkuherätys, niin jokaisen uusintaherätyksen jälkeen nukuttaa yhä enemmän.

burb

.
Mutta sitten ei väsytä kun nukkuu niin pitkään kun unta riittää. Niinkuin mä tänään. Joko mä kerroin että mulla on loma?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Pikkuveli tuli huolissaan herättämään minuuttia ennen kelloni soimista. Pelkäsi ilmeisesti, että nukun pommiin, eikä raukka ehdi kouluun. :eek:
Mulla pikkuveli herättää yleensä karmeeseen kusihätään.:(

Örfil

Guest
Moe Szyslak sanoi:
Mulla pikkuveli herättää yleensä karmeeseen kusihätään.:(
Vieläkö sulla rakko tyhjenee kunnolla, vai pitääkö hakata selkään että lorisee? :dunno:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Vieläkö sulla rakko tyhjenee kunnolla, vai pitääkö hakata selkään että lorisee? :dunno:
Kyä se vielä tyhjenee, mutta koputa seinään, jos siltä tuntuu.:eek:

SamiJ

Well-known member
Piti sitten näköjään viimeisen kesäduunipäivän kunniaksi vielä kipeäksikin hankkiutua. Kurkku kipiä ja nenä tukossa :thumbdown

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ettelbruck sanoi:
Menin kolmelta päikkäreille jotka kestivätkin lähes kuusi tuntia. Eipä tarvitse ottaa enää iltaunia ennen yötyöhön lähtöä...
Tuo kuulostaa ihan kotoisalta :eek!:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Töihinkin ehtii mennä loistavasti kun ei ole olemassa aikaakaan. Aikaa katsomattomat ihmiset voivat paljon paremmin ja kun kiireiset taas kuolevat nuorempina. Suurimmat selittelijät ovat ne, jotka suunnittelee aikataulut ansaituille sairauslomille. Minulle sillä ei ollut väliä mutta ei tullut mieleen, että sairaus voi tarttua toisille... (NOLO TILANNE, käski suosittelulla, että menisin kotiin enkä tartuttamaan toisia pois työstä.!)

Olgalla kai peilin paikka, kun selkeä uniensa asennevamma tiedossa?:dunno:
Lisäksi omituinen juttu on se, että kopsaa samat tekstit muutamilta hahmoilta toikkiin? Kopioijat banniin?:D Itse W&W:n piirtäjä on täällä.:D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Thunder on :confused: :nope: :thumbfh:
...ja se on V&W ;)

Mitenkäs sitten mm. ylemmät toimihenkilöt, joilla ei ole virallista työaikaa ollenkaan :rolleyes: Aika terveellistä tahtia tuntuvat pitävän.