Harmi että laulusää on ollut hieman kostea
lainaten itseäni tuossa hieman ylempänä:
**Miksi ajaa "replikalla" eikä aidolla? Aitojen hinnat pyörivät tällä hetkellä 1,5-2,5 miljoonan taalan paikkeilla...**
On tapahtunut näemmä pieni indeksikorotus;
perjantaina myytiin Gulf/ lightweight Spec. -68 GT40P/1074 RM Auctions -huutokaupassa vaatimattomaan 11 miljoonan taalan hintaan. Kallein koskaan jenkeissä huutokaupassa myyty auto.
Ko. yksilöllä on erikoinen historia; auto oli Mirage Ford valm. nro M. 10003 ja muutettiin myöhemmin GT40:ksi ja sai uuden GT40 runkonron.
70-luvun alussa autosta leikattiin katto ja käytettiin kamera-autona kuvattaessa Steve McQueenin elokuvaa Le Mans. Auto myytiin ja korjattin myöhemmin.
EDIT:
Referenssinä,
Superformance/Safir # GT40P/2129, vastaava kuin tuo Affella nyt nähty auto myytiin 70 000 taalalla.
lainaten itseäni tuossa hieman ylempänä:
**Miksi ajaa "replikalla" eikä aidolla? Aitojen hinnat pyörivät tällä hetkellä 1,5-2,5 miljoonan taalan paikkeilla...**
On tapahtunut näemmä pieni indeksikorotus;
perjantaina myytiin Gulf/ lightweight Spec. -68 GT40P/1074 RM Auctions -huutokaupassa vaatimattomaan 11 miljoonan taalan hintaan. Kallein koskaan jenkeissä huutokaupassa myyty auto.
Ko. yksilöllä on erikoinen historia; auto oli Mirage Ford valm. nro M. 10003 ja muutettiin myöhemmin GT40:ksi ja sai uuden GT40 runkonron.
70-luvun alussa autosta leikattiin katto ja käytettiin kamera-autona kuvattaessa Steve McQueenin elokuvaa Le Mans. Auto myytiin ja korjattin myöhemmin.
EDIT:
Referenssinä,
Superformance/Safir # GT40P/2129, vastaava kuin tuo Affella nyt nähty auto myytiin 70 000 taalalla.
Viimeksi muokattu: