Tämän vuoden selostustiimi ja digilähetykset

Jone

Well-known member
Sijainti
Savonlinna
Olen samaa mieltä, että palvelun hinta on nyt tismalleen kohdallaan.

Olen nyt oikeastaan tyytyväinen myös perusmaikkarin tarjontaan, kun sunnuntain aika-ajot nähdään suorana.

Vielä en ole saanut isännöitsijältä varmistusta, toimivatko digihommat tässä talossa, mutta taitaapa jäädä F1+ hankkimatta tällä kaudella joka tapauksessa...

Ens kaudella melko varmasti se pitääkin sit jo hommata...

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Karpow sanoi:
GP2:sen lisäys pakettiin vaikutti ostopäätökseen.

Eihän tämä tietenkään edelleenkään vedä vertoja Canal Digitalin monikanavalähetyksille, mutta pääseepähän ainakin mainoksista ja kaiken näkee suorana. :ahem:
Olit viime vuonnakin ensin hankkimassa pakettia, mutta luovuit siitä kun olisi pitänyt ostaa se 100 euron Conax-moduuli. Onko se nyt hankittu vai onko koko asia unohtunut? :)

Aeuk

Well-known member
Minäkin ajattelin vielä kuukausi-pari takaperin tulevalle kaudelle 2005 hommata digivempaimet, mutta jääpä sittenkin hommaamatta näillä näkymin. Täällä päin pitäisi hommata satelliittilautanen yms systeemit (satelliittijuttuja en aio hommata) ja sitä kautta saisi näkymään. Antenniverkon kautta kun pystyy katsomaan (mikäli digitan aikataulu pätee) digijuttuja vasta aikaisintaan elo/syyskuussa 2005. Jeejee. Harmillista etenkin DTM:ää ajatellen, mutta ei voi mitään.

No, F1:iä ajatellen .. pitänee tämä kausi kärsiä vielä aina-niin-ihanista mainoskatkoista juuri silloin kun jotain tapahtuu :rolleyes: .. Mutta jotta kärsimyksistä ei tulisi liian julmia, niin hommasin uuden ADSL-motukan jossa mm langaton tukiasema -> nyt voi läppärillä seurata livetiming saittien kautta mitä radalla tapahtuu (mainoskatkot..) poistumatta telkun lähettyviltä ... :thumbup:

Jeeves

Well-known member
Aeuk sanoi:
Minäkin ajattelin vielä kuukausi-pari takaperin tulevalle kaudelle 2005 hommata digivempaimet, mutta jääpä sittenkin hommaamatta näillä näkymin. Täällä päin pitäisi hommata satelliittilautanen yms systeemit (satelliittijuttuja en aio hommata) ja sitä kautta saisi näkymään. Antenniverkon kautta kun pystyy katsomaan (mikäli digitan aikataulu pätee) digijuttuja vasta aikaisintaan elo/syyskuussa 2005. Jeejee. Harmillista etenkin DTM:ää ajatellen, mutta ei voi mitään.

No, F1:iä ajatellen .. pitänee tämä kausi kärsiä vielä aina-niin-ihanista mainoskatkoista juuri silloin kun jotain tapahtuu :rolleyes: .. Mutta jotta kärsimyksistä ei tulisi liian julmia, niin hommasin uuden ADSL-motukan jossa mm langaton tukiasema -> nyt voi läppärillä seurata livetiming saittien kautta mitä radalla tapahtuu (mainoskatkot..) poistumatta telkun lähettyviltä ... :thumbup:
Fiksu liike tuo adsl. Toisena ikkunana kannattaa pitää auki F1-forumin liveseurantaa, tosin silloin kannattaa varautua vähemmän objektiivisiin tilannekatsauksiin. :D

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Aeuk sanoi:
Toivottavasti kukaan ei ainakaan MTV3+:n takia satelliittivehkeitä mene hankkimaan, koko kanava kun ei näy mistään satelliitista. Myöskään Urheilukanava ei näy satelliitista, tosin hehän ovat kaiketi menettämässä DTM:n oikeudet Canal+:lle.

Lisätään vielä, ettei Urheilukanava eikä Canal+ tule näkymään myöskään antenniverkosta niissä paikoissa, mihin digiverkko laajenee tänä vuonna. Canal+ kyllä näkyy satelliitista missäpäin Suomea tahansa.

Viimeksi muokattu:

Aeuk

Well-known member
Charlie sanoi:
Toivottavasti kukaan ei ainakaan MTV3+:n takia satelliittivehkeitä mene hankkimaan, koko kanava kun ei näy mistään satelliitista. Myöskään Urheilukanava ei näy satelliitista, tosin hehän ovat kaiketi menettämässä DTM:n oikeudet Canal+:lle.

Lisätään vielä, ettei Urheilukanava eikä Canal+ tule näkymään myöskään antenniverkosta niissä paikoissa, mihin digiverkko laajenee tänä vuonna. Canal+ kyllä näkyy satelliitista missäpäin Suomea tahansa.
No huh ... hyvä tietää. Minä ainakin olen saanut ihan sen käsityksen, että satelliittivehkeitten kautta saisi nuo MTV3+ yms kanavat näkymään.

Näin joulun tienoilla myynnissä antenniverkkoon digiboxeja, mietin tuolloin että digisysteemitkö saa sittenkin näkymään täälläkin "jo nyt"? Kävin digitv.fi sivuilla ja siellä näkyvyyskartta + muut tiedot palauttivat maan pinnalle kuvitelmista. Laitoin sitten vielä kaiken varalta sinne digitv.fi porukoille kyselyä Lapin tilanteesta digitv:n suhteen - samalla kerroin (ihmettelin) että miksi ihmeessä täälläkin myydään antenniverkkoon digibokseja jos niillä ei tee vuoteen yhtään mitään (puhumattakaan siitä, että mahtavat vuodessa nekin laitteet kehittyä & halventua). Vastasivat sieltä ja varmistivat asian, että digitv ei tällä suunnalla näy ainakaan ennen kuin 2005 loppuvuodesta. Ja samalla ihmettelivät hekin tuota digiboksien myyntijuttua, käskivät mennä kysymään että "mitäs helveteä te niitä nyt jo täällä myytte?" ... :rolleyes: Enpä jaksanut kuitenkaan mennä kyselemään, heh.

Jeeves sanoi:
Fiksu liike tuo adsl. Toisena ikkunana kannattaa pitää auki F1-forumin liveseurantaa, tosin silloin kannattaa varautua vähemmän objektiivisiin tilannekatsauksiin. :D
Jeps, ja siinä voi sitten "mainoskatkot" venähtää kun jääkin tsättiä seuraamaan ;) :D

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
MTV-3+ formula-1 kausikortti

Löytyykö F-1 foorumilaislta kiinnostusta? Itse kävin ostamassa tuon 58 € formulasetin. En pidä kausikorttia kalliina. Sisältyyhän siihen GP-2 luokan ajot myöskin suorina lähetyksinä ilman mainoskatkoja. Ja mikä tärkeintä, molemmissa sarjoissa näemme suomalaisen kisakuskin toiminnassa ja vieläpä huippukalustolla varustettuna.
Ei kun mielipiteitä kehiin, kiitos!

berra67

Well-known member
Minä olen myös vakavsti hrkinnut tuon kotin hankkimista...mielstäni ei ole kovinkaan kallis kun ajattelee mitä sillä saa. Yksinkertaisen kysymys...on siis vain kyse kortista joka laitetaan digisovittimen kortinlukijaan?? Siis tarvitsee tietty digisovittimen kortinlukijalla???

Hakkis

Hitain hämäläinen
Eilen hankin tuon Formulapaketin. Kortti, avausmaksu ja Mtv3 Formula 1+-paketti maksoivat noin 80...en ole ihan varma. Ainoa häiritsevä on kortin toiminnan takaaminen. Se selvinnee vasta 3.3. Inside Grand Prix-lähetyksen yhteydessä. Toivottavasti silloin näkyy. Olen hieman hämilläni näiden digilaitteiden kanssa, mikä se conax-aktivointi oikein meinaa, pitää syöttää tunnusluku?

Eli ostettu on, eikun odottamaan, että näkyisi jotain.

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
Lienee tänä vuonna hankittava, ilman GP2:sta olisi voinut jäädä hankkimatta, mutta nuo 24 lisästarttia kyllä ovat jo tuon hinnan arvoisia. Lisä F1 tulee sitten bonuksena.

Harmi ettei DTM:ää voi hankkia samaan tapaan, viiskymppiä kun maksaisi niin voisi jo harkita, mutta jos canalplussalle päätyy niin hinta olisikin jo 200-300e jota tuskin tarvitsee edes harkita, siinä kertyy jo kisaviikonlopulle hintaa kivasti...

öö ruz

Speed for ever
Mä olen pitänyt pään kylmänä ja menen vasta huomenna ostamaan paketin;) ;)
Mulle on ollut alusta asti selvää että mä ostan nytkin paketin selosti siellä kukavaan( niinkuin selostaakin). Mulle on iso asia jo se että kaikki tulee livenä ilman mainoksia.

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Hakkis sanoi:
Eilen hankin tuon Formulapaketin. Kortti, avausmaksu ja Mtv3 Formula 1+-paketti maksoivat noin 80...en ole ihan varma. Ainoa häiritsevä on kortin toiminnan takaaminen. Se selvinnee vasta 3.3. Inside Grand Prix-lähetyksen yhteydessä. Toivottavasti silloin näkyy. Olen hieman hämilläni näiden digilaitteiden kanssa, mikä se conax-aktivointi oikein meinaa, pitää syöttää tunnusluku?

Eli ostettu on, eikun odottamaan, että näkyisi jotain.
Kortin toimivuuden voi tarkistaa mtv3+-kanavalla. Muistaakseni joka ilta 17:30 tulee mtv3+:lla tv-kortin salaustesti. Eikun kortti boksiin ja asia selviää. :ahem:

Joni

Well-known member
HÖYNÄ sanoi:
Kortin toimivuuden voi tarkistaa mtv3+-kanavalla. Muistaakseni joka ilta 17:30 tulee mtv3+:lla tv-kortin salaustesti. Eikun kortti boksiin ja asia selviää. :ahem:
Tulee lähes aina klo 17:00-17:30. Korttia ei tarvitse poistaa boksista(eikä kannata usein koska se siru ei ehkä tykkää siitä.:doubtful: ), vaan pitää sen ikuisuuden, ellei halua vaikka sitten sitä kortin numeroa aktivoidessa uutta pekettia tai jotain tai sitten joku toinen kortti. ;)

Viimeksi muokattu:

Hakkis

Hitain hämäläinen
HÖYNÄ sanoi:
:eek:
Laiton kyllä kortin boksin sisään, ja katsoin, näkyisikö tuo ohjelma. Ei hyväksynyt sitä. Kertoi jostain virheestä. Testasin vielä kääntää kortin toisin päin (siru ylöspäin/alaspäin), muttei näkynyt. Herjasi vaan.
Päättelin siitä, että kortin pitää olla mtv3:n oma.

O ouh...nytkö sitten ei näykään formuloita. Hemmetin nykytekniikka. Myyjä, jolta kortti hankittiin ja joka latasi formulapaketin on varmaan nyt sotkenut kaiken totaalisesti.

Yksi kysymys vielä:
Tuossa Conax-järjestelmässähän pitänee aktivoida jotain, joku nelinumeroinen luku, salasana kaiketi? Myyjä sanoi, ettei mitään aktivointeja tarvita. Kaapelilla systeemi on erilainen kuin sateliittivastaanottimella.

Hirveessä kiireessä kirjoitin tämän. Digibox ollut vähän aikaa vasta, hankittu juuri F1:sten takia ja Urheilukanavan DTM:n takia(joka sitten ei näytetäkään).

Joni

Well-known member
Muuten meilläkin vuosi sitten kun boxi oli niin ei sillokaan hyväksyny ja syy oli että boxin kortinlukija oli viallinen:yuck: joten saatiin uus boxi onneks ilmasiks. :ahem:

Hakkis

Hitain hämäläinen
......:frown: No, pitänee odottaa ensi torstain Inside Grand Prix-lähetykseen asti. Jos ei näy, niin sitten toimintaa.

:jaska: