Tänään nukuin myöhempään kuin muut!

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Huomenta!
Tämä thread on kuin minua varten tehty...
Suht. tavallinen yö takana eli 4:30 nukkumaan ja joskus 13:20 heräsin, eli nukun myöhään mutta en ajallisesti kovin paljon, vajaa 9 tuntia "yössä" (vai pitäisikö sanoa "aamussa") :thumbup: Tässä rytmissähän ei ole mitään järkeä, kun talvella päivänvalon aika jää niin lyhyeksi.

Mickey

Well-known member
Huomenta!
Suht. tavallinen yö takana eli 4:30 nukkumaan ja joskus 13:20 heräsin, eli nukun myöhään mutta en ajallisesti kovin paljon, vajaa 9 tuntia "yössä" (vai pitäisikö sanoa "aamussa") :thumbup: Tässä rytmissähän ei ole mitään järkeä, kun talvella päivänvalon aika jää niin lyhyeksi.

ny saattaa olla et herään vasta iltapäivällä mut liekö sillä väliä, sama voittaako täs topikis va i eikö ,ut se o ny vapaapäivä ni saa nukkua tai kukkua vai mitenkä se oli? ei muijaakaan kiinnosta............ :thumbdown

Mickey

Well-known member
Huomenta!

11 vuotta modena? aika kunnioitettava aika. Ei oo Anttia paljoa näkynyt keskusteluiden syövereissä, miksi niin? Vai viekö moderointiä/muut aktiviteetit kaiken ajan?

Kesäl o se ongelma et o melkei koko aikaa valosaa eikä osaa mennä auringo muka nukkumaan. Pitää kattoa kello. Helpotuksena o tullu hankittua pimennysverho, suosittelen muilleki? :thumbup:

Mickey

Well-known member
mnitä mä voitan. mitä voitamn'1!!!
???

kaik mu nuguu

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Hoimenta. Sen verran ollut jo hereillä että ehdin kahvinkeiton ryssiä. Tippalukko kiinnii, ei tipu ei. Kaikki siihin suodatinkuppiin jääny lillumaan..

11 vuotta modena? aika kunnioitettava aika. Ei oo Anttia paljoa näkynyt keskusteluiden syövereissä, miksi niin? Vai viekö moderointiä/muut aktiviteetit kaiken ajan?
Anttihan on foorumin ylijumala, alfa ja omega, alku ja loppu, kaikkitietävä ja kaukaa viisas.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Ei taida olla paljoa mahdollisuuksia.