Latyrx
Vaihtopenkin Eberi
Eipä riitä sillä itse heräsin puolisen tuntia sitten.Heräsin tossa 10:30. Ei taida riittää tämänpäiväisen kisan voittoon..?
Eipä riitä sillä itse heräsin puolisen tuntia sitten.Heräsin tossa 10:30. Ei taida riittää tämänpäiväisen kisan voittoon..?
Huomenta!
Tämä thread on kuin minua varten tehty...
Suht. tavallinen yö takana eli 4:30 nukkumaan ja joskus 13:20 heräsin, eli nukun myöhään mutta en ajallisesti kovin paljon, vajaa 9 tuntia "yössä" (vai pitäisikö sanoa "aamussa") :thumbup: Tässä rytmissähän ei ole mitään järkeä, kun talvella päivänvalon aika jää niin lyhyeksi.
Huomenta!
Tämä thread on kuin minua varten tehty...
Suht. tavallinen yö takana eli 4:30 nukkumaan ja joskus 13:20 heräsin, eli nukun myöhään mutta en ajallisesti kovin paljon, vajaa 9 tuntia "yössä" (vai pitäisikö sanoa "aamussa") :thumbup: Tässä rytmissähän ei ole mitään järkeä, kun talvella päivänvalon aika jää niin lyhyeksi.
Anttihan on foorumin ylijumala, alfa ja omega, alku ja loppu, kaikkitietävä ja kaukaa viisas.11 vuotta modena? aika kunnioitettava aika. Ei oo Anttia paljoa näkynyt keskusteluiden syövereissä, miksi niin? Vai viekö moderointiä/muut aktiviteetit kaiken ajan?
Tuo kyllä oikeasti auttaa. :thumbup:Helpotuksena o tullu hankittua pimennysverho, suosittelen muilleki? :thumbup: