PeePee
Team 107
Vastahan sitä töistä päästiin.
Hoh hoppana kopo.patriot sanoi:Patriot voitti! :tongue: Nukkumaan ->
Perisuomalainen lauantai? Lämmitetään ensin sauna, sitte syödään vasta. Ja ruuan päälle mennään maaten.Moe Szyslak sanoi:Pitäisköhän kohta panna maata?
Olen vissiin sitten tajunut väärin, kun kuvittelin että: Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.AJ sanoi:Perisuomalainen lauantai? Lämmitetään ensin sauna, sitte syödään vasta. Ja ruuan päälle mennään maaten.
Työmiehen lauantai.Moe Szyslak sanoi:Vai oliko se sitten perjantai eikä lauantai??:doubtful:
Jaa, työmiehistä en sitten taas tiedäkään mitään.AJ sanoi:Työmiehen lauantai.
Ai niin, sähän et polta.Moe Szyslak sanoi:Jaa, työmiehistä en sitten taas tiedäkään mitään.
En, siksi klubitkin on tullut kierrettyä kaukaa.AJ sanoi:Ai niin, sähän et polta.
Entäs kamelit?Moe Szyslak sanoi:En, siksi klubitkin on tullut kierrettyä kaukaa.
Karhua ja Keisaria olen vetänyt, monasti.AJ sanoi:No et sitten vastannut lain. Mutta varma tieto kertoo, että Belmontia vai mikä se nyt oli oot ainakin vetänyt.
Kummalla oli karvaisempi perse?kouvotsvoni sanoi:Karhua ja Keisaria olen vetänyt, monasti.
Entäs kamelia? (EDIT: en muuten valvonut tänään pidempään kuin muut, eikun siis eilen)kouvotsvoni sanoi:Karhua ja Keisaria olen vetänyt, monasti.
Hoh hoppana kopo.kouvotsvoni sanoi:Jokohan sitä..