PuoliPöhkö
Well-known member
Olen yllättynyt positiivisesti jos broileri vielä tulee ja ehtii ohittaa nokan mitalla.
SamaMicael sanoi:Kohta pesulle ja nukkumaan... mutta ei ihan vielä... vaan kohta, ihan kohta
Ei voi sanoa, että olisit ykstotinen mies!kouvotsvoni sanoi:Jaahas jaahas. Otanpa toisen totin.
Tais Olgan iltapäivänokoset valvottaa hieman.Olga sanoi:Ei voi sanoa, että olisit ykstotinen mies!
Micael sanoi:Tais Olgan iltapäivänokoset valvottaa hieman.
Huh, täällä vaan hymyillään aamuyöllä. Eilen valvoin lähes aamuneljään. Ja nyt näyttää menevän taas samaan malliin... Mistä te saatte nuo valvomisvoimat ? Mua väsyttää...Olga sanoi:
Hieman ehkä auttaa jaksamaan se, että otin illansuussa pienet nokoset. Valvomiseen antaa ohjelmaa myös uusi Vista, jolla en pääse forumille. On pakko kehitellä forumin korvaavaa tekemistä.Il Tempo Gigante sanoi:Huh, täällä vaan hymyillään aamuyöllä. Eilen valvoin lähes aamuneljään. Ja nyt näyttää menevän taas samaan malliin... Mistä te saatte nuo valvomisvoimat ? Mua väsyttää...
Justiinsa joo, minen voi tuota voimaa juuri nyt käyttää. Yhden Karhun join tovi sitten. Ja jääköön tänään siihen.kouvotsvoni sanoi:Ai mistä voimat:alppu:
Kaksitotisuus ja huomenna normaalia myöhemmin alkava päivä auttaa pidemmän päälle valvomaan.Il Tempo Gigante sanoi:Justiinsa joo, minen voi tuota voimaa juuri nyt käyttää. Yhden Karhun join tovi sitten. Ja jääköön tänään siihen.