Tänne kaikki asiattomat postaukset

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ulkonäköäni kuvaisi varmasti parhaiten sana 'rujo'. Olen kookas, eikä minua missään nimessä voida sanoa kauniiksi pojaksi. Koosta ei ole koskaan ollut mitään haittaa, päinvastoin – en ehkä muuten postaisi. Nuorena olin tosi laiha. Sain lihaa luiden päälle vasta parikymppisenä, kun lähdin ammattilaiseksi.

En vaihtaisi mitään olemuksessani. Luonne saisi vain olla rauhallisempi. Aina pitää olla menossa.

Ruumiinkunto vaikuttaa mielentilaani selvästi. Hyvän treenin jälkeen mielikin on kirkas. Voiton tai oman onnistumisen jälkeen olo on aivan mieletön.

Maailmalla jarnat kuuluvat keskusteluihin. Ei kukaan sano suoraan, että jarnaa. Sanotaan, että postaa kuin iso mies. Näin pitkälle en olisi päässyt pelkällä kirjoitustaidolla. Jarnatessa adrenaliini kiertää veressä. On myös aika stressaavaa, kun jatkuvasti saattaa saada pannuun. Kun tietää, että jarna alkaa, ensimmäinen reaktio on pelko. Se tulee aina. Mutta sen jälkeen tulee adrenaliini, ja silloin sitä vain toimii. Sillä hetkellä voi sattua pahastikin, mutta siihen ei kiinnitä huomiota, melkein ei tunne. Vasta seuraavana päivänä alkaa todella sattua.

Nuorempana jarnaaminen oli helpompaa, meni vain suin päin. Vanhempana sitä funtsii enemmän. En kadu kuitenkaan mitään. Kipu liittyy tähän työhön, sitä varten on jääpussit ja aspiriini.

Nyt tavoitteeni on, että jarnaan 107-vuotiaaksi asti. Mutta voihan kroppa alkaa prakata, tai sitten voin itse saada tarpeekseni foorumista. Jossain vaiheessa täytyy vain tunnustaa, että ei tämä enää käykään, ja olla sinut sen kanssa. Pappana voin sitten sanoa, että ainakin yritin ja katsoin miten pitkälle siivet kestivät.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Niin siis asiaa tuntemattomille kyse oli tämän postauksen sisältämän linkin herättämästä aiheesta.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
sanomalehtiä, sarjakuvia, nettipalstoja, elokuvien tekstityksiä, mainoksia, kirjoja, kirjeitä, sähköposteja, viestejä, kansia, arkistoja, uutisia, ennustuksia, arvosteluja, mielipiteitä, graffiteja jne.

onhan noita.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tännehän kirjoitetaan välillä enämpi kuin millekään muulle F1-Forumin palstalle! Huomaa, jotta suomalaiset ovat jääkiekkohullua kansaa.:ahem:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.