Tänne kaikki kärpäset näytöllä ilmoitukset

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Töipisteellähän noita pörrää aika lailla. Kuminauhasta olen valmistanut varsin mainion kärpäsentorjuntavälineen, jonka tehokas käyttö tosin vaatii hieman harjaantumista. Osuessaan kuitenkin karmivan tehokas vehje. Ai sitä onnistumisen iloa kun projektaalin osuessa maaliin tulee kärpänen ulos omasta persrakosestaan.. jep.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ruksin päällä nököttää just. Ei viitsi projektaalia käyttää kun jäis niin ilkeä läntti näyttöön, mutta heti kun se tuosta liikahtaa niin lävähtää..

edit: Nyt niitä on kaks. Toinen jäpittää edelleen ruksin päällä, toinen kipittää kiivaasti vasempaan ja joutuu kohta toleranssin skorpparin sektoriin.
edit2: kärpänen #2 ohitti skorpparin alakautta, #1 siirtyi ruksin päältä näytön reunalle ja meni palasiksi. #2 peljästyi kovin kaverinsa kohtaloa ja liihotti tiehensä..
Tilanne ohi.

Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Joku itikka taas istahti näytille. Pitääkö kohta hakea ilmakivääri että pysyvät loitolla?

burb

.
NYT OIKEESTI!

Tai ei mitään sittenkään.

Nimittäin olin tulla tähän kiroilemaan kun eräs hyttykärpänen häiritsi internetin käyttöäni poukkoillessaan näytöllä.
Mutta aika pian viestin ekan lauseen kirjoitettuani se kärpähyttynen lakkasi olemasta. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
NYT OIKEESTI!

Tai ei mitään sittenkään.

Nimittäin olin tulla tähän kiroilemaan kun eräs hyttykärpänen häiritsi internetin käyttöäni poukkoillessaan näytöllä.
Mutta aika pian viestin ekan lauseen kirjoitettuani se kärpähyttynen lakkasi olemasta. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Niin mitäköhän mahdoit tarkoittaa? Söitkö sen (oot kannibaali) vai ihanko vangitsit hellästi ja päästit luontoon takaisin?