Mun mielestä voitaisiin nimetä eräänlaisena kunnianosoituksena ainakin Runski-kortti ja ehkä myös Moe-kortti.
Moe-kortti voisi olla se, kun sanoo jotain tyyliin "kivesten laskeutumista odotellessa".
Runski-kortti on hieman vaikeampi määritellä. Mikä olisi kaikkein aidointa Runskia? "Näytä, missä olen noin väittänyt", "en väittänyt mitään, kunhan kysyin / joku muu väitti / jne.", "keksin päästäni tällaisen muka aidon esimerkkitapauksen, joka sopii täsmällisesti omiin tarkoitusperiini ja pyrkii asettamaan vastapuolen epäilyttävään valoon, mutta ettepäs pysty todistamaan minun valehtelevan", jne.
Pitää toki muistaa määritellä myös, mitä kortin käyttämisestä seuraa!
Moe-kortin käyttäjä olkoon vittupää, mutta sen kummempaa merkitystä sillä ei keskustelulle ole. Kortin käyttänyttä saa pilkata aiheestakin, mutta tämä saattaa vastata asiaan liittymättömillä henkilökohtaisuuksilla tai muuten täysin absurdeilla heitoilla.
Runski-kortti on erittäin vahva! Se osoittaa, että käyttäjänsä ei ole väittelemässä, vaan keskustelemassa hyväntahtoisesti ja ottamassa selvää toisten mielipiteistä, vaikka muille on päivänselvää kortin käyttäjän pakkomielle voittaa väittely. Kortin käytöllä ollaan automaattisesti lähempänä väittelyn voittoa.