Tänne kaikki lonkero-arvostelut

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Pistänpä tällaisen toikin pystyyn, kun kerta viinillekin omansa.
Ja nyt niin me teemme myös saman lonkerolle kun kaljalla on omansa. :ahem:


Noh pistetää se mun ykköslonkero:



Täydellinen jäiden kanssa. Paljon parempaa kuin kaupan vastaavat. Heti toisena tulee tämä joka on myös hyvää mutta ei maussa voita ensimmäistä. Riippuen baarista niin jompaakumpaa on tarjolla.

 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Lonkeroitahan on oikeasti tasan yksi:



Ja tuo onkin jääkylmänä oikein mainiota.
Talon lonkero -nimellä myydyt juomatkin menettelevät joskus, riippuu paikasta. Pääasia että juomassa on giniä.
Maitokaupassa lonkeron nimellä myytävät kiljut on olleet järjestään täyttä hevonpaskaa. Hiivalle maistuvia esanssilitkuja.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Lonkeroitahan on oikeasti tasan yksi:



Ja tuo onkin jääkylmänä oikein mainiota.
Talon lonkero -nimellä myydyt juomatkin menettelevät joskus, riippuu paikasta. Pääasia että juomassa on giniä.
Maitokaupassa lonkeron nimellä myytävät kiljut on olleet järjestään täyttä hevonpaskaa. Hiivalle maistuvia esanssilitkuja.
Tasan näin. Voidaan sulkea.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Yksi on unohtunut. Nimittäin tämä.



Meikäläisen suosikki.

Tosin kaikkien aikojen suosikki oli Hartwallin Original Gin Long Drink Lemon. Ei ole vuoden 2006 jälkeen enää saanut alkoista.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Toleranssin kommenttiin olisi voinut sulkea ketjun vallan. Tuo ITG:n mainitsema vahvempi painos ei kyllä minulle maita..liian tujua.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Itseasiassa toikki nimeltä: "Paskimman lonkeron metsästys" olisi paljon mielenkiintoisempi operaatio.

Tos on yks vaihtis:


Närästää aina ja maistuu kiljulle. Tiedän kuitenkin varmuudella että tölkeissä saa vieläkin paskempaa tavaraa.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Itseasiassa toikki nimeltä: "Paskimman lonkeron metsästys" olisi paljon mielenkiintoisempi operaatio.

Tos on yks vaihtis:


Närästää aina ja maistuu kiljulle. Tiedän kuitenkin varmuudella että tölkeissä saa vieläkin paskempaa tavaraa.
ääööäää linkitin kuvan jo aiemmin
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Nyt on maistettu sekä Saku Long Drinkkiä että Vergi Long Drinkkiä. Saku on kuin Greippi/sitruunalimpparia. Viina ei maistu siinä juuri lainkaan. Erittäin hyvä juopottelujuoma alaikäisille. Ja Vergi on lähes saman makuista kuin A.le.Coq G:N -long Drink. Prosentit ihan samat, joten voi hyvinkin olla samaa tavaraa.

Jonille mä suosittelen A.le.Coq Cranberry Long Drinkkiä maistettavaksi, kun noi karpalolonkerot maistuu ;) Itse en ole vielä maistanut, mutta keväällä aattelin laatikon hankkia.

 
Viimeksi muokattu:

Nappula

Well-known member
Liittynyt
17.3.2007
Viestit
272
Sijainti
Helsinki
Höpö höpö, paras long drink tulee seuraavista aineksista:



+



Ainesmäärät suhteutettuna pullojen kokoon :thumbup:
 
Ylös