Tänne kaikki menovinkit

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Miksei tämmöistä ole lain'?

Ensi lauantaina olisi lähiöpilleet, ja sitä seuraavana lauantaina lähiräkälässä keikkailemassa itse "Viikinki". Hiulihei, voi sitä teryleenien kahinaa. Väliajan voinkin sitten syyslomalla hörsiä taskulämmintä kossua ja HK:n sinistä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mulla olis pari tehokasta menovinkkiä, jos sulla on menot liian vähissä.
Menoja on helppo lisätä mm. seuraavin keinoin, eikä näihin tarvitse alkutoimenpiteen jälkeen puuttua. Eli menot jatkuvat tasaisen korkeina tulevaisuudessa.

Helppoa! :

- Kilpailuta sähkönmyyjäsi. Valitse kallein. Kallein saattaa olla hyvinkin paras!
- Ylimitoita vakuutusturvasi. Kilpailuta, valitse kallein. Kallein saattaa olla parsa.
- Ilmoita isännöitsijäntoimistoon että huoneistossasi asuu 8 henkilöä. Varaa samalla pari saunavuoroa ja tilaa isännöitsijän todistus kuukausittain kotiisi toimitettuna.
- Tilaa paljon lehtiä. Myös niitä, jotka eivät just nyt satu kiinnostamaan. Tiedä vaikka alkaisi kiinnostaa. Valitse kestotilaus.
- Varmista, että tietokoneen informaation välityskapasiteetti on riittävä myös tulevaisuuden tarpeita silmälläpitäen. Hanki vähintään 1000 Mb/s yhteys.

Oliko apua? Lasku konsultaatiosta tulee perästä. Samasta paikasta kuin itse neuvotkin.
 
Ylös