Tänne kaikki merkilliset ilmoitukset

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ei ole oikeastaan vituttanut vielä kertaakaan. Ehkä sekin päivä vielä koittaa!
Se päivä koittaa, kun perustan ketjun Piriaasi on ihan tyhmä ja vielä motoristikin vielä. Sitten harmittaa kun et saa minua itse bännittyä, kouvo on sammuneena jossakin puskassa, Websi ja Bobbis vänkäävät jostain huisin tärkeästä F1-sääntöpykälästä ja burb istuu nurkassa polviaan halaten.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Se päivä koittaa, kun perustan ketjun Piriaasi on ihan tyhmä ja vielä motoristikin vielä. Sitten harmittaa kun et saa minua itse bännittyä, kouvo on sammuneena jossakin puskassa, Websi ja Bobbis vänkäävät jostain huisin tärkeästä F1-sääntöpykälästä ja burb istuu nurkassa polviaan halaten.
Totta. Moderaattorina lisäisin toikin otsakkeeseen jatkoksi "ja vieläpä runkkarikin vielä". Nytpä jää lisäämäti.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Totta. Moderaattorina lisäisin toikin otsakkeeseen jatkoksi "ja vieläpä runkkarikin vielä". Nytpä jää lisäämäti.
Onneksi et ole Joni. Muuten täällä jouduttaisiin katselemaan kuvia sinusta harrastamassa. Siihen loppuisi ruokailut. Kaikilta.

Edit:
Koskahan Montana tulee kertomaan, että nämä voisi hoitaa yksityisviesteillä nämä tälläiset keskustelut ja pettyi kovasti kun luuli pääsevänsä lukemaan tästä ketjusta merkillisen ilmoituksen? Varmaan ihan pian.
 
Ylös