Troy
Well-known member
Kouvolle kovasti onnea onnestaan!
Tässä ilmoituksessa on jo jotain merkityksellisyyttäkin! Onnea ja jaksamisia koko perheelle!Pari tuntia tullut oltua pienen prinsessan isä. Kaikki kunnia ja ylistys vaimolle odottamisesta ja synnyttämisestä. On uskomaton olo
Ei vittu sä oot nolo!Areena tiesi iloisesta tapahtumasta jo kaksi tuntia sitten
:thumbup:Pari tuntia tullut oltua pienen prinsessan isä. Kaikki kunnia ja ylistys vaimolle odottamisesta ja synnyttämisestä. On uskomaton olo
Uittu kouvo, nyt on tapahtumat raiteillaan! Onnittelut koko poppoolle!Pari tuntia tullut oltua pienen prinsessan isä. Kaikki kunnia ja ylistys vaimolle odottamisesta ja synnyttämisestä. On uskomaton olo
2030 Joni kinuaa taksia Lieksaan.:thumbup:
Ja 13-15 vuoden päästä sä joudut ajamaan niitä pitkätukkaisia hamppeja pois siitä kulmilta mouruumasta.
Äiteelle kanssa onnea!:ahem:
Paljon onnea!Pari tuntia tullut oltua pienen prinsessan isä. Kaikki kunnia ja ylistys vaimolle odottamisesta ja synnyttämisestä. On uskomaton olo
Itse opin käyttämään DOSia ennenkuin opin lukemaan, mutta hyvinhän minulle silti käynyt.Muista Kouvo heti ostaa legoja lapselle joululahjaksi, niin siitä tulee ainakin insinööri. On testattu :ahem:
Tekninen tyrmäys joutaville onnentoivotuksille.Itse opin käyttämään DOSia ennenkuin opin lukemaan, mutta hyvinhän minulle silti käynyt.