Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Tänään eräässä ovessa oleva sukunimi sai seurakseen allekirjoittaneen sukunimen :)

Tänään siitä samaisesta ovesta tuli myös lappu, joka passittaa minut 5 kuukaudeksi Hollantiin vähän vuodenvaihteen jälkeen. Ristiriitainen tunne tuli.

Tänään ei tapahtunut muuta merkittävää.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tänään eräässä ovessa oleva sukunimi sai seurakseen allekirjoittaneen sukunimen :)

Tänään siitä samaisesta ovesta tuli myös lappu, joka passittaa minut 5 kuukaudeksi Hollantiin vähän vuodenvaihteen jälkeen. Ristiriitainen tunne tuli.

Tänään ei tapahtunut muuta merkittävää.
Hienoa!!! Vaikka jälkimmäinen juttu varmaan kaihoisaksi vähän vetääkin. :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tänään eräässä ovessa oleva sukunimi sai seurakseen allekirjoittaneen sukunimen :)

Tänään siitä samaisesta ovesta tuli myös lappu, joka passittaa minut 5 kuukaudeksi Hollantiin vähän vuodenvaihteen jälkeen. Ristiriitainen tunne tuli.

Tänään ei tapahtunut muuta merkittävää.
Onnittelut!:thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tänään eräässä ovessa oleva sukunimi sai seurakseen allekirjoittaneen sukunimen :)

Tänään siitä samaisesta ovesta tuli myös lappu, joka passittaa minut 5 kuukaudeksi Hollantiin vähän vuodenvaihteen jälkeen. Ristiriitainen tunne tuli.

Tänään ei tapahtunut muuta merkittävää.
:D:D:D:alppu:

Aika tapahtumaköyhää olla lapasena.:(

PsT. Sano laralle terkut.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Tänään eräässä ovessa oleva sukunimi sai seurakseen allekirjoittaneen sukunimen :)

Tänään siitä samaisesta ovesta tuli myös lappu, joka passittaa minut 5 kuukaudeksi Hollantiin vähän vuodenvaihteen jälkeen. Ristiriitainen tunne tuli.

Tänään ei tapahtunut muuta merkittävää.
Ohhoh!
Hiehoa!!!
Pitääpä sitten vaihtaa yhteystietoja hei!
Saa nähdä tuleeko geiliksestä eka joka näkee laran IRL?!?! :D
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ohhoh!
Hiehoa!!!
Pitääpä sitten vaihtaa yhteystietoja hei!
Saa nähdä tuleeko geiliksestä eka joka näkee laran IRL?!?! :D
Mä yritin kuikuilla maanantaina ja keskiviikkona lentokoneesta yli lentäessäni, että näkyykö, mutta ei näkynyt :-( Toisaalta ei olis varmaan välilaskullinen lentokaan paljon auttanut.

Nimimerkillä: vasta toisella kertaa Wienissä...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Älä Moe murehdi. Kyllä mekin vielä joskus nähdään.
En mä kyllä sitä tarkoittanut. Rupesin vaan kelaamaan kuinka paljon on nyt vastoinkäymisiä. Mutta pieniä murheita omat fyysiset vaivat on, kun vertaa mitä näitä omaisten sairasteluja täälläkin on lukenut.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
En mä kyllä sitä tarkoittanut. Rupesin vaan kelaamaan kuinka paljon on nyt vastoinkäymisiä. Mutta pieniä murheita omat fyysiset vaivat on, kun vertaa mitä näitä omaisten sairasteluja täälläkin on lukenut.
Ai. :(

Joo saa kyllä olla kiitollinen, ettei ole yksiinkään hautajaisiin tarvinnut ottaa osaa ja kaksi kertaa on pitänyt käydä lääkärissä katsomassa jotakuta. Kerran veljeä ja kerran pappaa.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Niin, mutta ei mulla nyt nii-iiin huonosti mene, että ....

No joo, en sano mitään enkä kirjoita.:eek:
:O Meinasitko ettei sulla mee niin huonosti että tarttis mua nähdä?!?!?!

Hirveän ilkeä oot vaikka perustin toikinkin sua vittuilua vastaan ja asetuin itse sille alttiiksi... :( Eikä edes kiitosta tullut.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Olipas erikoinen hiljainenhetki Arsenal - Manu ottelussa. Ensin olivat 2 min hiljaa, sit yleisö alkoi hurrata ja taputtaa. Tämän jälkeen olivat sit taas hiljaa ainankin minuutin. :rolleyes:
 
Ylös