Varmaan joku Helo se nykyinen aviomies.Tuosta pökkelöstä tuli mieleen aiemminkin kertomani juttu siitä, kun kaverini sai poikaystävältään synttärilahjaksi kirjan "Kololinnut ja muut pökkelöpesijät" ja hän oli hieman ymmällään. Poikaystävä oli luontoihminen ja hänestä tuli sittemmin lahjansaajan aviomies.
Sulla ei ole vaan omaa tahtoa :ahem:Mikäli ryhmäpainetta ei olisi, kekkuloitsisin housuitta kylillä kaiket päivät lailla Alpun.
Unohdit kommentoida tätä:Sulla ei ole vaan omaa tahtoa :ahem:
Lisäksi ryhmäpaine vaatii vastaamaan mopotoikkiin!
Ihme sekoilua.
Ensin väität näin:
Sitten ryhdyt tivaamaan että kuinka ryhmäpaine sinun osallasi näkyy.
Jos teit - kuten väitit - että perehdyit hieman siihen mitä ryhmäpaine on, ja ymmärsit lukemasi, et esittäisi tuota kysymystä.
Ryhmäpaineen taustat ovat mitä ilmeisemmin syvällä evoluutiossa, ja se vaikuttaa varmasti kaikkiin (enemmän tai vähemmän). Se, että sinä itse et havaitse kokevasi ryhmäpainetta, ei tarkoita sitä etteikö se sinuun joissain asioissa vaikuttaisi.
Ei antanut siis pildee ennen papin aamenta. Tollasia noi uskikset on.Ryhmäpaine ei selitä mun avioliitto 2:akkosta, nivuspaine kylläkin
Ne oli valtavat!
Miesystävä menossa huomenna StocikseenRuotsiin käy matka. Aivan loppu olen kun kolme yötä nukkunut vähän ja huonosti. 16 tunnin päästä takas kotiin. Voi olla että huomenna ei ole yhtään pirteämpi.
Eiku se onkin peilikuva.Puhelimeni suojakotelon kanteen on ilmaantunut hiuksestani muodustunut JyP Ht:n logo.
Mun piti ostaa sellanen nahkainen suojakotelo, muttei löytynyt kaupoista tuohon malliin. Sen sijaan ostin sitten läpinäkyvän muovisuojan joka kiinnitetään puhelimen takapuolelle. Vasta sitä asentaessa tuli mieleen, että liekö tuosta yhtään mitään hyötyä. Sitä ostaessa ajattelin, että suoja tulis puhelimen etupuolellekin...mut eihän se nyt oo mahdollista, koska kosketusnäyttö.Puhelimeni suojakotelo
Tuo kohteensuojausharjoitus peruttiinLaitoin hakemuksen kolmen päivän harjoitukseen marraskuulle, aiheena kohteensuojaus. Kh -päiviä tulisi samat kolme.
On pieni mahis, että hakemus ei mene läpi koska *nuorempia hakevat*, *täynnä* mutta sitten haen vaihtoehtoisesti huollon harjoitukseen.