Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kuuntelin äsken junassa kun kaksi arviolta noin 40 vuotiasta yliopisto-opiskelijanaista pohtivat mm. sellaisia elämän perusasioita kuten, että kannattaa nukkua seuraava päivä iltaan asti silloin kun tulee dogattua aamukymppiin saakka.

No ei kai siinä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kuuntelin äsken junassa kun kaksi arviolta noin 40 vuotiasta yliopisto-opiskelijanaista pohtivat mm. sellaisia elämän perusasioita kuten, että kannattaa nukkua seuraava päivä iltaan asti silloin kun tulee dogattua aamukymppiin saakka.

No ei kai siinä.
Saattais hobitit ja muut hammajaiset tulla vähän läpsimään naamalle jossain vaiheessa. Paitsi että tuskin enää 40 vuotiailla on sen ikäisiä lapsia, vaan jo vanhempia junnuja.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Saattais hobitit ja muut hammajaiset tulla vähän läpsimään naamalle jossain vaiheessa. Paitsi että tuskin enää 40 vuotiailla on sen ikäisiä lapsia, vaan jo vanhempia junnuja.
Ensisynnyttäjien keski-ikä Suomessa on 29 pilkku jotain.

burb

.
Olen palannut hengissä firman pikkujouluista.
Ihan vaan tiedoksi.

En:
- laulanut karaokea (tietääkseni) vaikka mahdollisuus oli
- vokotellut sihteereitä (tietääkseni) vaikka mahdollisuus oli
- tehnyt itsestäni pelleä (tietääkseni) vaikka... no siihen nyt on mahdollisuus aina
- kaatanut juomaa kenenkään päälle (tietääkseni)
- saattanut F1-Forumia häpeään, tai oottakaas hetki....

Mutta sen sijaan:
- join ilmasta kaliaa kuin pahinkin lörppäsuu
- söin vatsan täyteen
- nautin yleisestä atmosphääristä, joka oli savuinen ja musiikkitäyteinen
- olin noin muuten aika pidättyväinen ja sosiaalisesti teflon, kuten luonteeseeni kuuluu
- en saanut, tai ottanut, turpiini

On muuten ihan hienoa olla töissä sellaisessa paikassa, jonne menee mielellään, ja joka panostaa työntekijöihin. Nelikymppiseksi piti elää, että löysi tällaisen mestan.
Aikoinaan toisaalla, toisessa ajassa, eräässä firmassa, jossa mulla oli paha olla, lopahti se vähäinenkin pikkujoulukulttuuri erinäisistä syistä, joten onpa silleen virkistävää päästä nauttimaan tällaisestakin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Minäkin skippasin firman pikkujoulut. Tosin meillä ei edes sellaisia ollut. Eikä ole ollut varmaan viiteen vuoteen.

Tänään olisi seuran pikkujoulut, mutta kuvittelin olevani jossakin muualla, joten jäi sitten ilmoittumattomatta. Ja sinne Pilpan majalle pääsis varmaan nyt paremmin suksilla kuin kävellen. Saattaa olla aika tukossa se kävelytie sinne.

Mökötän siis kotona teidän iloksenne.:eek:

Örfil

Guest
Skippasin kanssa pikkujoulut, joita ei ollutkaan.

"Semmoisissa" pikkujouluissa en ole ollutkaan herra ties milloin viimeksi. Ne ilmaisen viinan joulikset on nähty, tötöilty ja koettu. Ei ole yhtään ikävä.

Örfil

Guest
Empiiristen tutkimusteni perusteella ns. ilmaisen viinan juhlissa sattuu ja tapahtuu n. 80% ihmisistä ainakin kerran elämässään.

Lestikset sitten erikseen.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Ei oo ollu pikkujouluja muutamaan vuoteen.

Viimeksi olin entisen työpaikan pikkujouluissa, johon silloisen esimieheni suureksi harmiksi oli kutsuttu myös kaikki irtisanomisajalla hengailevat. Esimies oli juhlapaikan ovella vastaanottamassa vieraita, kunnes tuli irtisanottuja, jolloin aina kaikkosi paikalta. Onneksi kukaan muu ei kohdellut meitä kuin spitaalisia, vaan nyt jo entisten työkavereiden kanssa oli mukava vaihtaa kuulumisia, syödä ja juoda hyvin. Entinen esimies ei tosiaan koko pippaloiden aikana puhunut minulle tai kohtalotovereilleni sanaakaan, hyvä että edes syrjäsilmästä mahtoi joskus vilkuilla suuntaamme.

Hyvät pileet oli. Ois kai siinä voinu vielä illan päätteeksi pistellä porukalla joka tapauksessa entistä esimiestä turpaan, mutta kukaan ei kai ollut riittävän hönössä. Itsekin olin autolla liikkeellä, joten alkoholin käyttöni oli sangen rajattua.