Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
En ole koskaan skeitannut. Olen seissyt laudan päällä ja todennut, että jos tällä liikun, niin mua sattuu kohta.

Luulen että potkukelkkailu on parempi laji mulle.

burb

.
Satuin katsomaan kelloa, ja se oli tasan 11:11! Mieletön tilanne!

Örfil

Guest
Todennäköisyys sille, että se on 11:11 on ihan sama, kuin jos se olisi 12:42.

Anteeksi tästä.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Pistin aamulla Esa Pakarisen soimaan YouTubessa. Automaattisesti soittaa biisejä putkeen, mutta nyt on menossa Gently Giantin jälkeen Emerson Lake & Palmer. Missähän vaiheessa meni Pakaprogen puolelle?

Örfil

Guest
Pakaproge - onpas loistava termi!

Osaiskohan JesarillaPöksynsäPaikkaava sijoittaa tuon oikeaan paikkaan musiikkigenrelaatikostoon?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Saisipa palautteet peruttua. Just kun ehdin pitkiä ja vaikeita kysymyksiä pistää tuonne noin, niin löysin itse vastauksen.

jjv

Arschloch
Prahan asemalla käveli vastaan rinnakkain kaksi pulsua. Molemmilla päässä samanlaiset stetsonit joissa sheriffin tähti, buutsit jaloissa ja muut vaatteet oli vähän aavikkomyrskyn raiskaamat. Askellus oli kovin hapuileva mut katseet kuin Eastwoodilla ja kädet lähellä asevyötä. Kyllä sai kansalaiset olla turvallisin mielin, tila oli hallussa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kevät tuli pieneen osaan Suomea.

Nyt se on virallista: Kevät on vihdoin täällä!

Terminen kevät on alkanut Uudellamaalla, Varsinais-Suomessa ja Ahvenanmaalla, kertoo Ilmatieteen laitos.

Terminen kevät tarkoittaa, että vuorokauden keskilämpötila on plussan puolella.

Päivystävän meteorologin Juha Tuomalan mukaan keskilämpötila nousi plussan puolelle jo viime viikon puolivälissä.

Tuomalan mukaan tulevalla viikolla selvinnee, milloin kevät alkaa virallisesti muualla Suomessa.

STT

Sue_me

Well-known member
Kohta subben keula kohti hesan stadia kauden ensimmäisiin keijojen kokoontumisajoihin.

Matkalta vielä eräs forumisti kyytiin.

burb

.
Asentelen Ubuntua. Tai siis yritän asennella Ubuntua. Tai siis yritän löytää sopivaa versiota Ubuntusta jota voisin yrittää asennella. Oispa kaliaa.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Asentelen Ubuntua. Tai siis yritän asennella Ubuntua. Tai siis yritän löytää sopivaa versiota Ubuntusta jota voisin yrittää asennella. Oispa kaliaa.

Asenna Mint, on helpompi, ja kaikki Ubuntun härpäkkeet käyvät myös Mintissä.

burb

.
Asenna Mint, on helpompi, ja kaikki Ubuntun härpäkkeet käyvät myös Mintissä.
Nyt ei enää kerkiä vaihtamaan, kun usb-tikulle on jo menossa Ubuntu. Tai siis periaatteessa kerkiäis mutta kun plääh ja emmäjaksa.