Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Pääsiäiskaupungin hippailuissa oli myös mämmin maistajaiset. Katselin sitä toimitusta hetken aikaa, kun vanhemmat veivät lapsosiaan sinne ja koko kansa hohotti kun tenavat irvistelivät mämmiä maistellessaan. Pienet lapset ihan hämillään ja noloina siinä omituista liejua suussaan ja vanhemmat hohottavat vieressä kymmenien vieraiden ihmisten kanssa.
Alkoipa vituttamaan.
Oma jälkikasvu toki maistoi kanssa, mutta se tehtiin vähän eri tavalla. Ei tulisi mieleenkään nolata omaa lasta noin.

burb

.
Teki mieli kommentoida jotain tuosta parhaillaan käynnissä olevasta FIM Endurance World Championship 24 Hours of Le Mans Moto (24 Heures Moto) -osakilpailusta, mutten löytänyt sopivaa toikkia ja sitten unohdin mitä mun pitikään sanoa.

jjv

Arschloch
Lähdin 5:10 hotellista ja ajattelin että nyt saakin rauhassa kaakertaa tyhjillä kaduilla. Eikä mitä siellähän oli viälä kadut täynnä öriseviä turisteja, narkkarit pyöri jaloissa ja katuhuorat roikku käsivarsissa. Onneks pääsi suoraan lentokenttäbussiin, tarvinnu jäädä sinne seisoskelemaan.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Teki mieli kommentoida jotain tuosta parhaillaan käynnissä olevasta FIM Endurance World Championship 24 Hours of Le Mans Moto (24 Heures Moto) -osakilpailusta, mutten löytänyt sopivaa toikkia ja sitten unohdin mitä mun pitikään sanoa.
Juttelin vasta yhden tallipäällikön kanssa aiheesta. Kuulemma kisa-alueelle tulee 100 000 immeistä, mutta 80 % ei seuraa kisaa. Pitävät vaan hauskaa.

markoj

Custom User
Millanen oiskaan maailmanhissa, jos tuo sakki ois pössytelly oikein urakalla?

Örfil

Guest
Piti tarkistaa että oliko tuo varmasti itse Voro, mutta olihan se.

Pitänee jatkossakin luottaa siihen, että kyllä marko omansa tunnistaa.
:thumbup:

Örfil

Guest
Napsasin taannoin auton ikkunan läpi pienehkön halonäytelmän. Jokusesta saa vähän selvääkin. Ikkunasta näkyy yksi heijastuma kello 11:ssa, se ei ole siis planeetta X.

Perus 22 asteen kaari sekä sivuauringot, olisko kuvassa vähän pilariakin sekä ylläsivuavaa tarjolla?

Näytä liitetiedosto 24607