Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

jjv

Arschloch
Kyllä minä olen kanssa yx skeptinen paska.

Kaikki merkit viittaavat siihen, että on olemassa hieno ihminen, joka on toistakymmentä vuotta pyörittänyt keskustelupalstaa, jonka keskusteluun ei edes osallistu, hyvää hyvyyttään hirveellä pers'netolla. Silti minun epäluuloisessa mielessäni on ajatuksia tyyliin:
- ehkä menot ei olekkaan niin suuria kuin ilmoitettu
- ehkä tulot ei olekkaan niin mitättömiä kuin kerrottu
- ehkä verokarhu on jotain tietoa vailla
- ehkei avuntarjousta hyväksytä, jottei juoni paljastuisi

Semmonen skeptinen paska minä olen, vaikka maailma on kaunis.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Kaikki merkit viittaavat siihen, että on olemassa hieno ihminen, joka on toistakymmentä vuotta pyörittänyt keskustelupalstaa, jonka keskusteluun ei edes osallistu, hyvää hyvyyttään hirveellä pers'netolla. Silti minun epäluuloisessa mielessäni on ajatuksia tyyliin:

:eek:

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan

Hyvää päivää, yx skeptinen paska!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Rikastaa kummasti miljöötä tollanen!
Kyllä! Nurmikot, kukat, puut ym. on yliarvostettuja ja toooosi vanhanaikaisia.

Eikös eteläisessä Hämeessä ole lajitteluroskiksia? Kaikille jätteille omansa ja suuremmat kaatopaikalle edelleen sielläkin lajitellen.

Meidän taloyhtiön pihanperällä on kuusi roskista eri jätteille ja melko hyvin asukkaat ovat oppineet työntämään jätteensä sinne minne ne kuuluvatkin. Tosin aina on parantamisen varaa...
Aika vähissähän nuo ovat, ja luulen että nuo kyseiset sikailijat vähät välittäisi, vaikka niitä enemmän olisikin.

Silloin, kun asuin vielä Riihimäellä, niin roskien lajittelulle pistettiin stoppi, koska sen ajateltiin olevan turhaa. Muutin pois sieltä 2006 lopulla.
Kyllä täällä jonkin verran lajitellaan, mutta sä tarkoitat varmaankin sitä aikaa, kun piti laittaa biojätteet mustiin pusseihin, ja kaatsilla sitten laitteisto optisesti erotteli bio- ja sekajätteet erikseen. Tuo systeemihän ei käsittääkseni oikein toiminut, ja ennen pitkää kaikki kotitalousjätteet päätyivät käytännössä samaan penkkaan, joka taasen ei hirveästi innostanut kotitalouksia jätteitään lajittelemaan.

Luokattoman huonot on kyllä lajittelumahdollisuudet täällä. Kai niitä roskiaan vois lajitella, mutta käytännössä se tarkoittais (hieman kärjistäen) että meikäläinenkin painais kävellen pitkin Riihimäkeä pudottamassa yhden pussin toiselle puolelle kaupunkia ja toisen toiselle. Ja niin vihreä minä en ole.

jjv

Arschloch
Kyllä! Nurmikot, kukat, puut ym. on yliarvostettuja ja toooosi vanhanaikaisia.
Tämä Riihimäen muotivillitys ei tullut itselleni yllätykseni, sillä omalta työpaikaltani on vuosien saatossa lähetetty sinne useita rekkalastillisia kaikennäköisiä myrkkyjätteitä. Kaikki tuntuu Riihimäelle kelpaavan. Sinisellä rekalla tulevat oikein paikan päältä hakemaan.

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Tulin tuossa huvikseni selanneeni läpi kännykän muistin että keiden kaikkien numerot sinne oikein on tullut tallennettua. Näkyi vielä joulukuussa 2010 kuolleen mummoni numero siellä kummittelevan. Tuiskohan tuolle vielä soiteltua?

Nurtsi

Registered Loser
Tulin tuossa huvikseni selanneeni läpi kännykän muistin että keiden kaikkien numerot sinne oikein on tullut tallennettua. Näkyi vielä joulukuussa 2010 kuolleen mummoni numero siellä kummittelevan. Tuiskohan tuolle vielä soiteltua?
Vastaiskohan sun mummi vielä? Ehkä kannattaa kokeilla ainakin.

jjv

Arschloch
Tuli mieleen, kun pari päivää äiteemuorin kylmän pierun jälkeen tuli katteltua sen kännykän lokitietoja, keskellä yötä tietenkin ja enkös mä nakkisormillani onnistunu soittamaan sillä vahingossa tädilleni. En tiedä ehtikö se kertaakaan hälyttää ennen kuin älysin painaa punaista nappia. Varmaan sai hyvin nukuttua, jos puheluun heräsi :eek: BÖÖ!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Näyttää se mullakin olevan äidin numero vielä tallessa ICE-lisämaininnalla.

Siinähän pelastushenkilöstö soittelee taivaaseen (tai jonnekin) hädän hetkellä.:eek:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Vein auton huoltoon, ja sain laina-autoksi perus-1,4:elosen VW Polon. Ajotuntuma siinä oli suunnilleen yhtä tarkka kuin Orthexin pulkkaa käsillä maata koskettaen ohjaamalla. Katsoin parkkipaikalla renkaita, niin autoon oli laitettu nastarenkaat 14-tuumaisille vanteille! Ei olisi uskonut, että nykyautoissa enää sellaisia on, ja kuinka paska auto on ajaa sellaisilla.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Todella outoa. Meidän koulun ihan siinä lähellä on aika iso vesilätäkkö niin siel o 2 sinisorsaa. :D Lähin kunnon vesialue on luulisin Näsijärvi ja sinne on matkaa aika... no ei oo ihan lähellä.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Todella outoa. Meidän koulun ihan siinä lähellä on aika iso vesilätäkkö niin siel o 2 sinisorsaa. :D Lähin kunnon vesialue on luulisin Näsijärvi ja sinne on matkaa aika... no ei oo ihan lähellä.
Jos ne on tulleet kävelemällä Sorsapuistosta. Jos puiston nimestä voi jotain päätellä, niin sorsat ovat kotoisin sieltä.

Moss

melkein mestari
Tämä Riihimäen muotivillitys ei tullut itselleni yllätykseni, sillä omalta työpaikaltani on vuosien saatossa lähetetty sinne useita rekkalastillisia kaikennäköisiä myrkkyjätteitä. Kaikki tuntuu Riihimäelle kelpaavan. Sinisellä rekalla tulevat oikein paikan päältä hakemaan.
Vangit kelpaa myös.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Autokuume iski.
Vaimolla olis tossa loistokuntoinen Twingo. Ajettukaan ei ole paljon juuri lain!
Anna 1500 euroa ja saat ilmasen auton sekä 50 euroa ilmatteeksi kaupanpäälle!
Kesärenkaat saat mukaan 150 eurolla, joka ei ole mitään täydellisestä rengassarjasta vanteineen! Sekin siis lähes ilmaista!
Talvirengassarjasta voidaan neuvotella.
Lohkolämmitin tulee autoon valmiiksi asennettuna 80,- ja sisätilan lämppäri tulee ilmatteeksi kaupanpäälle!

Laitetaan nyt panoraamakatto vielä varusteeksi mukaan, naurettavaan hintaan 220 euroa ja vara-avain tulee kaupanpäälle ihan ILMATTEEKSI!

Jos heti haet saat pissapojan täynnä vettä!