Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

Örfil

Guest
Aika hiton paha mieli ku ei pääse mummia näkeen.
Se vetelee viimeisiään ja olis halunnu nähdä mut, mutta pakko hoitaa joitain lääkäri&paperijuttui, että ei mee kaikki aivan totaalisesti itellä päin persettä.
Mene ennen kuin on myöhäistä. Itse luistin 2001 isän äidin näkemisestä ja sitten oli jo myöhäistä kuukausi myöhemmin. Hävettää, harmittaa ja kaduttaa vieläkin.

Sitä ei voi paikata enää nyt.

Älä tee samaa virhettä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
7 oikein Lotossa, tosin jakaantuneena 8 riville niin, jotta yhdessä nolla oikein, kuudessa yksi oikein ja yhdessä kaksi oikein.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kohta äänittämään pari coverbiisiä. Lupasin toimittaa ne valmiina just tähän viikonloppuun mennessä. Nyt tilanne on se, että me ei olla niitä kertaakaan soitettu/treenattu. Ei koskaan. Biisien sanat ja soinnut on paperilla ja mp3:set muistitikulla tossa pöydänkulmalla. Ehtiihän ne.
Tulossa on varmasti huikeita spektaakkeleita. Ens kerralla sitten ajoissa liikenteeseen, mikäli ens kertaa tulee.

-edit- Ai niin, onhan ne biisit sovitettuina valmiina mun päässäni. Tarkoittaa sitä, että mä alan siellä kertomaan, että tähän niinku da-da-diunnn ja tähän pärät-kläDÄSSHHH, tohon olis hyvä semmonen du-du-dum, ja tuohon kohtaan sano että patsu-adi-adi-jee.
Näillä mennään.

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Patsu-adi-adi-jee
Patsu-adi-adi-jee
Patsu-adi-adi-jee
Lähden syömään lammasta