Nyt vittu lippu korkealle. Nousuun vaan, niin se menee :ahem:"Miksi ol" -
Miksi olen sinkku, miksi olen ruma, miksi olen olemassa, miksi olympialaiset järjestettiin.
Siinäpä ne. Näitä pohdin päivin öin.
Näin tekevät aina. Tuote sisältää palvelumaksun.Huomasin tossa kuitteja tyhjennellessä, että ottivat yökerhohelvetissä viiden euron tupakkiaskista 7.20. :thumbup:
Näytä liitetiedosto 18043Sinkku, väsynyt, yksin? Noita se mulle tarjos thaitransujen ohella.
Niin, olihan siitä otettu muovit pois ja aski avattiin jo valmiiksi.Näin tekevät aina. Tuote sisältää palvelumaksun.
Eihän tuo ole edes kovin iso korotus.Huomasin tossa kuitteja tyhjennellessä, että ottivat yökerhohelvetissä viiden euron tupakkiaskista 7.20. :thumbup:
Liity sinäkin huutonetin iloiseen joukkoon!
Muistelen, että ois liki tuplahintaakin joskus kiskottu.Eihän tuo ole edes kovin iso korotus.
Siksi olen...
Haista...johtava analyytikko
sinä Tommi Läntinen
Hakutulos: hetero-testihetero
Että ihan Turkiin saakka....Aikalailla profittia lukea puoli vuotta sitten tehtyä (ja elokuun lopussa julkaistua) haastattelua itsestäni (ja kaveristani).
Siinä kaverini on sitä mieltä, että ehdottomasti pitää päästä Helsinkiin opiskelemaan, koska siellä tapaisi myös uusia naamoja, kun minä olen sitä mieltä, että ihan hyvin tuo Turkikin riittää...
Lopputulos: Minä asun paikassa, josta en tuntenut ketään ennen tänne tuloa, kaveri puolestaan asuu vieläkin kotona.
Saatanan jallu.Että ihan Turkiin saakka....
Onneks on sentään kolme tähteä. :frown:Saatanan jallu.
Yhden tähden on parempaa :frank:Onneks on sentään kolme tähteä. :frown:
Totta, itse diggasin kanssa enemmän yhden tähden tavarasta. Mutta koska se hankkiminen on vaan niin vaikeeta, niin juuaan sitä mitä saatavilla on.Yhden tähden on parempaa :frank:
Ei edes yritä maistuu konulta
:thumbup:Totta, itse diggasin kanssa enemmän yhden tähden tavarasta. Mutta koska se hankkiminen on vaan niin vaikeeta, niin juuaan sitä mitä saatavilla on.