Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

Lunssila

Well-known member
Huomasin tossa kuitteja tyhjennellessä, että ottivat yökerhohelvetissä viiden euron tupakkiaskista 7.20. :thumbup:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Aikalailla profittia lukea puoli vuotta sitten tehtyä (ja elokuun lopussa julkaistua) haastattelua itsestäni (ja kaveristani).

Siinä kaverini on sitä mieltä, että ehdottomasti pitää päästä Helsinkiin opiskelemaan, koska siellä tapaisi myös uusia naamoja, kun minä olen sitä mieltä, että ihan hyvin tuo Turkukin riittää...

Lopputulos: Minä asun paikassa, josta en tuntenut ketään ennen tänne tuloa, kaveri puolestaan asuu vieläkin kotona. :eek:

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Miksi olen aina väsynyt? Miksi olen niin saamaton? Miksi olen sairas? Miksi olen niin hauras? Miksi olen yksinäinen?

burb

.
Miksi nainen pettää/valittaa/pihtaa/ei kostu?
Miksi mies pettää/ei halua/välttelee/ei vastaa?

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Aikalailla profittia lukea puoli vuotta sitten tehtyä (ja elokuun lopussa julkaistua) haastattelua itsestäni (ja kaveristani).

Siinä kaverini on sitä mieltä, että ehdottomasti pitää päästä Helsinkiin opiskelemaan, koska siellä tapaisi myös uusia naamoja, kun minä olen sitä mieltä, että ihan hyvin tuo Turkikin riittää...

Lopputulos: Minä asun paikassa, josta en tuntenut ketään ennen tänne tuloa, kaveri puolestaan asuu vieläkin kotona. :eek:
Että ihan Turkiin saakka....

markoj

Custom User
Rakas, sinusta on tullut pullukka.
Miksi naiset rakastuvat renttuihin?
Haluaisin kuolla.
Tahtoisin olla minä
Kultainen apina
Koirani nussi minua
Kissani pippeli
Isäni on turbomies
Äitini on narsisti