Järjellä jos näitä hommia miettis niin juomattahan se jäis. Onneks oon aika heikko tossa järkiperäisessä ajattelussa.Eihän se ihan maailman mukavin olotila oo, mutta kun siitä läpi menee ja aikaa kuluu niin naurattaa vaan sellaset krapulat. Tietysti voi miettiä, että kuinka usein on järkeä neljän päivän rännejä imailla, mikä on jo aivan toinen juttu. Tai kännejä ylipäätään.
Mut on sulla ainakin jännät unet tulossa jos nyt unen päästä kiinni saat!
Onkos sitten niitä hakukoneita, jotka avartaa (tai ojentaa) niinku "lihasta" ja kostuttaa "torttua"? Avartaako se maailmankuvaa ja millä lailla?Siis todella yllättävän paljon avartuu maailmankuva ja löytyy uutta tietoa kun käyttää kuuklen sijasta muutamaa muutakin hakukonetta. Suosittelen.
Joni hoiti bisneksiä ja sulla on morkkis. Varmasti oli kiva reissu teillä.-Tinnittää
-Kädessä jonkun hyttinumero tussattuna
-Pohkeet ihan saatanan kipeät
-Reidessä kämmenenkokoinen mustelma
-Lompakko tyhjä
-Morkkis
-> Laivalla oli kivaa.
Kokemus, joka innoitti tänne kirjoittamaan oli niinkin proosallinen kuin erään automallin koeajo, joita halusin lukea useamman varmuuden varalta. Löytyi toisilla hakukoneilla toiset testit. Tosin samansuuntaisia olivat luonteeltaan nekin, että juu sano rengit päissään siitä avartumisesta.Onkos sitten niitä hakukoneita, jotka avartaa (tai ojentaa) niinku "lihasta" ja kostuttaa "torttua"? Avartaako se maailmankuvaa ja millä lailla?
EVO.
Pystypanossa paukuttanu pohkeet hapoille, kun ei kahden päivän kännin jälkeen irtoa???-Tinnittää
-Kädessä jonkun hyttinumero tussattuna
-Pohkeet ihan saatanan kipeät
-Reidessä kämmenenkokoinen mustelma
-Lompakko tyhjä
-Morkkis
-> Laivalla oli kivaa.
Saattaapi olla jollain Tukholman pojalla heikkoa istuminen.Pystypanossa paukuttanu pohkeet hapoille, kun ei kahden päivän kännin jälkeen irtoa???
Onhan se kun osaa sillä silmällä katsoa.Saattaapi olla jollain Tukholman pojalla heikkoa istuminen.
Siinä on kyllä isot lastit. :eek!:
Hyvää syntymäpäivää!Synttärionnitelkaa minua välittömästi tai langetan kirouksen yllenne.
Kiitos. Kerkesin tosin jo... No ei tuo mikään kauheen paha taika ole. Löysillä vaatteilla saa piiloon.Hyvää syntymäpäivää!
Synttärionnitelkaa minua välittömästi tai langetan kirouksen yllenne.
Kovasti onnittelen. Onneja ja autuutta.Synttärionnitelkaa minua välittömästi tai langetan kirouksen yllenne.
DeWalt?Emman kans kierretty kotikangas ja pitkät sarat, jonne setä on vetäny traktorin perälevyllä luisteluhiihtoradan. Siis tänään tulin maallemaalle. Maanantaina takaisin stadiin. Huomenna rautakaupoille Oulaisiin. Muun muassa sulkuhana saunan kylppärin vessanpyttyyn ja muuta pientä.
Akkuporakonesetti pitäisi uusia. Suosituksia?