maradona
Resistive User
Nyrkiniskun sain illoin ja silloin vasta tajusin sut toinen jo veiii.
Joku ajoi maailman rumimman auton Espanjasta Suomeen - tässä se nyt on
Kauko?Hiiren paristo tyhjeni, enkä löytä uutta paristoa. Apuva, kriisiapuva! Nyt!
Kannattaa pitää jossain kaapissa tai laatikossa varaparistoja tällaisia tilanteita varten.Hiiren paristo tyhjeni, enkä löytä uutta paristoa. Apuva, kriisiapuva! Nyt!
Tilanne hallinnassa. Matkalaukun hätäselviytymisosiosta löytyi paristoja. Jeesusteipin, hakaneulojen, laastarin, kalaöljykapselien, itämaisten syömäpuikkojen, tölkinavaajan, Samarinin, kännykän & laturin, Bromman kartan, varasukkien & kalsarien yms. vastaavan joukosta.Kauko?
e:-säädin?
Oli apua, vaikkakin varaparistot olivat matkalaukussa. Vili Auvisen sanoin: TENGJUU.Kannattaa pitää jossain kaapissa tai laatikossa varaparistoja tällaisia tilanteita varten.
Toivottavasti tästä oli apua.
Ollos hyvä. Mutta en kyllä tiedä onko tuollainen hätäselviytymisosio matkalaukussa aivan sallittua. Ainakaan mulla ei sellaista ole.TENGJUU.
Eihän siinä mitään, mutta jos kahvinkeitin vastaa, niin sitten...:doubtful:Juttelin kahvinkeittimen kanssa. :frown:
Kyllä se mulle ainakin porisee. Pitäis kai hankkia joku tulkki. :doubtful:Eihän siinä mitään, mutta jos kahvinkeitin vastaa, niin sitten...:doubtful:
Jaxuhaleja ja toivottavasti tilanne on hoidettu kunnialla ns. kotiin.Hiiren paristo tyhjeni, enkä löytä uutta paristoa. Apuva, kriisiapuva! Nyt!
Olin vanhempia moikkaamassa jokunen vuosi ennen yllä kuvailtua hardware-ongelmaa ja luulin että äiti on pistänyt kahvia tulemaan kun kuului ihan sellainen prötinä kun kahvinkeittimestä kuuluu siinä vaiheessa kun viimeiset vedet menee röörien läpi. Paskan kahvia! Edellinen paavi piti televisiossa jotain joulu tms. -puhetta.Juttelin kahvinkeittimen kanssa. :frown:
Asuntoautossako, vaiko -vaunussa kaverisi asustaa? Veneessä nyt helmikuussa kuitenkaan...Kaveri soitti parin vuoden radiohiljaisuuden jälkeen. Vaihdettiin kuulumisia melkein kolme minuuttia ja ratkaisin mieltänsä vaivanneen ongelman miksi keittiön uudet valot eivät toimi. Eivätpä toimine 230VAC lamput järin hyvin 12VDC:llä. Lupasi soittaa taas parin vuoden päästä.
Pyysikö kipaisemaan leikkiautoja Mäntsälästä?Kaveri soitti parin vuoden radiohiljaisuuden jälkeen. Vaihdettiin kuulumisia melkein kolme minuuttia ja ratkaisin mieltänsä vaivanneen ongelman miksi keittiön uudet valot eivät toimi. Eivätpä toimine 230VAC lamput järin hyvin 12VDC:llä. Lupasi soittaa taas parin vuoden päästä.
Ihan astustaa kerrostaloasunnossa jonka minä olen remontoinut. 12VDC ratkaisuun keittiön valaistuksessa päädyttiin koska LED.Asuntoautossako, vaiko -vaunussa kaverisi asustaa? Veneessä nyt helmikuussa kuitenkaan...
Jees, kartalla taas. Eipä moinen tullut mieleenkään.Ihan astustaa kerrostaloasunnossa jonka minä olen remontoinut. 12VDC ratkaisuun keittiön valaistuksessa päädyttiin koska LED.
Itsehän skotasin itseäni polveen keittiöhalogeenien pimahdettua, että 230V GU10 kantahan niissä oli, ja pistin vielä 'meidän' sähkömiehelle viestiä.Jees, kartalla taas. Eipä moinen tullut mieleenkään.