Ja tietenkin VÄHÄN isompi!Nii vienki. Mut KAUHEESTI tekis mieli ottaa ninjalohikäärme omaan käyttöön. Ehkä käyn ostamassa oman.
Ja tietenkin VÄHÄN isompi!Nii vienki. Mut KAUHEESTI tekis mieli ottaa ninjalohikäärme omaan käyttöön. Ehkä käyn ostamassa oman.
Valmis viidakkokeikalle :idea:! :thumbup:Onhan se kiva, kun mies repii 5 vuoden seurustelun jälkeen housut jalastani.
Toisaalta en sitten tiedä, kuinka hienoa se on, kun aikuinen mies sitoo housunlahkeen takakappaleen Rambo-tyylin päähänsä.
Kah - eikun kaljat näppikselle sekä näytölleValmis viidakkokeikalle :idea:! :thumbup:
Ihan normaalia suomimenoa. Tuskin siellä on mitään nähtävää. Hajaantukaa kaikki sedät sieltä!Setä oli ajelemassa maallamaalla kotio ja oli naapuriperän yhteen taloon menny ambulanssia ja poliisiautoa hälyajossa. Juopporemmin paikka ollu se mökki jo pitkään, itse isäntäväki hyväluonteista, mutta epäiltiin että onko eräs paikkakuntalainen, joka ei kännipäissään niin kovin hyväluontoinen tapaa olla puukon kanssa heilunut.
Toista alkoholihuurteista pohdintapäivää käsitellessä taidan kumminkin ottaa loparit. Jotkut ihmiset ovat sankareita, heille syntyy seitit kämmeniin ja jaksavat takertua, tai sitten ovat teräksestä tehtyjä. Mitä vaan sellaista, mutta eipä taida lähteä omalla kohdallain. Maanantaina irtisanoutumisilmoitus ja vielä vähän rimpuilua viikko ennen joululomia, mutta sitten kait on parempi mieli. Vielä on mahdollisuuksia kehittyä ihmisenä. Ei tämä tähän jää.Troy sanoi:Kuutisen vuotta tullut sotkettua akateemisissa pätkätöissä, suurin osa kunnalle, kaikki tuo aika. Näin pää painuksissa ja nöyrästi kun pankkilainat ovat se suurin elämä. Pakkasen puolellakin käyty. Nyt on niska lainoista taitettu. Pari viikkoa sitten sisuuntui että ei enää alistu muuhunkaan. Pitää alkaa valittaa tosissaan! F1-foorumille saatana! *huomaatteko, siinä on YKKÖNEN*
Jotenkin vapautui ajatusmaailma. Virkamiesharvennus käy ja itsehän olen ollut koko ajan sen ulkopuolella jo valmiiksi. Tavallaan valmiiksi ankanperseellä ulostettu jo (!).
Varmistaen omalle työsuhteen päättymispäivämäärälle, toukokuulle näillä näkymin, puhkuen jälleen kerran että nyt en jätä sanallista arkkua kiinni. Kelle kertoisi pahimman? Korruptiota on, tehostamista voitaisiin tehdä, mutta välihallinnon vahvat vakituiset vievät johtoa. Surkeata johtamista ylempää.
Krääk, Krääk! Sanoi Aku Ankka. Vitun paskaa Disneylandia. Hyvä Suomi!
O;
Kirves, yleiskone ja viimeinen erhe?Beibe sai häälahjaksi mm kirveen ja minä yleiskoneen.
Minä toivoin joululahjaksi moottorisahaa, mutta joutunen ostamaan moisen joulun jälkeen itse.Beibe sai häälahjaksi mm kirveen ja minä yleiskoneen.
Mikäli joulumieli on ärsyyntyminen ja vittuuntuminen niin tokihan tuo jo vallitsee. Pitää yrittää ajoittaa pakolliset kaupassakäynnit aamuun ens viikolla.Kävin ostaan kaupasta safkaa ja voi kuinka ihana joulupaniikkikulutushysteria siellä vallitsikaan. Kassajonot ja parkkipaikat pullollaan iloista joulun odotusta. Tuli joulumieli.
markoj:täkö tolla meinaat?Kyllä siinä joulumieli nousee entisestään, kun takana jonossa asiasta murisee joku elämäänsä tympääntynyt hiivapillu.