Enpä usko. Pelaajien keski-ikä on 34-vuotta. Joten kyllä sunkin ikäiset pelailee, mutta varmaan useimmat häpeävät myöntää.Mä väitän että suurinpiirteinen raja menee pelaamisessa.
En muutakaan keksi.
Enpä usko. Pelaajien keski-ikä on 34-vuotta. Joten kyllä sunkin ikäiset pelailee, mutta varmaan useimmat häpeävät myöntää.Mä väitän että suurinpiirteinen raja menee pelaamisessa.
En muutakaan keksi.
Se ei pelaa joka pelkää.Mä väitän että suurinpiirteinen raja menee pelaamisessa.
En muutakaan keksi.
EEEIku Racer käsittääkseni kohdistaa pelkuripilkkansa nimenomaan sotaveteraaneihin.Se ei pelaa joka pelkää.
Väität siis vanhempia sukupuolia pelkureiksi? WSPEKS
Äh, vissiin vähän aikaa sitten meni tosta meidän ohi, mutta en tajunnut katsoa. Aamulla kyllä luin, että tuollainen tsuku-tsuku on liikkeellä.Tällainen vierailee parhaillaan Lohjalla. Porvooseen matkalla. Hyvät tuoksut tuloo.
Nyt tuli niin naseva slogani että jäin sanattomaksiSe ei pelaa joka pelkää.
Wonderful train!Tällainen vierailee parhaillaan Lohjalla. Porvooseen matkalla. Hyvät tuoksut tuloo.
Suorastaa karjuin naurusta. Meillä on oikein vitsiniekka palstalla.Entä noitapillejä?
Kellä teillä?Suorastaa karjuin naurusta. Meillä on oikein vitsiniekka palstalla.
Hienoa!No meillä.
Tuossahan se palsternakan ja sellerin välissä nököttää.Ai missä?