Örfil
Guest
Odotan päivää.Itsensä ohittaminen kierroksella on sitten kiellettyä vaikka olisi kuinka höppänä käpöttäjä ja käppänä höpöttäjä.
Odotan päivää.Itsensä ohittaminen kierroksella on sitten kiellettyä vaikka olisi kuinka höppänä käpöttäjä ja käppänä höpöttäjä.
Kyllähän ne aika höppänöinä pärjäävät vielä yksinäänkin, jos joku käy useamman kerran päivässä kotona auttelemassa. Oman mummonikin luona kävi lopulta varmaan 3-4 kertaa päivässä yksityisen hoitokodin hoitaja, ottivat sen sinne asumaan siinä vaiheessa, kun mummo kuseskeli ympärs' lattioita. Ulkona se ei ollu siinä vaiheessa vuosiin yksinään käyny.Mutta jos joskus haluaa, niin otetaan kyllä tänne. Mihinkään hoitokotiin ei sitä lykätä.
No sehän meni ihan suunnitelmien mukaan sitte. Ei sinne kuulukkaan vuosiksi mennä asumaan vaan sitten vasta kun arkkua jo höylätään.Mun mummo delas alta vuodessa kun joutui hoitokotiin.
Kuinka moni vanhus haluaisi niin sanotusti jälkikasvunsa nurkkiin vaivoiksi, kun ei enää itse pärjää? Väitän, että aika harva.Se meissä suomalaisissa on vikana, että äidit ja isät lykätään pois silmistä jonnekin hoitokotiin.
Haluatko itse saman kohtalon?
Niitä on nykyään muitakin hoitokoteja kuin laitokset. Tuokin jossa mummo kuoli on iso omakotitalo maaseudulla.Laitokseen vaan.
Oho, meinaakko pitkänkin viisumin myöntää?Säkin olet joskus vanhus. Aivan takuulla
3 kk ne nykyään mulle myöntää. Helmikuussa seuraava.Oho, meinaakko pitkänkin viisumin myöntää?
Eiks se oo hyvä asia että on tolkuissaan? Tartteeko asialle nyt tehdäkään mitään?Olen todella iloinen että faija on vielä tolkuissaan, Helppo sanoa mutta mitä teet?
Emmä taida. Sittemmin on ottanut itseään 20 vuotta nuoremman vaimon, niin varmaan se hoitaa.
Ei vielä.Eiks se oo hyvä asia että on tolkuissaan? Tartteeko asialle nyt tehdäkään mitään?