Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kerrotko Mosse jonkun selkeen aikarajan mitä vanhempiin juttuihin ei saa palata? Vai nollautuko kaikki data kun vaihdoit nimimerkkiä? Otetaan vaikka se aikarajaks. Mitä teet työksesi? :) Mitä harrastat? :) Missä asut? :)
Tervetuloa forumille Salmisen Jone!
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kerrotko Mosse jonkun selkeen aikarajan mitä vanhempiin juttuihin ei saa palata? Vai nollautuko kaikki data kun vaihdoit nimimerkkiä? Otetaan vaikka se aikarajaks. Mitä teet työksesi? :) Mitä harrastat? :) Missä asut? :)
Tervetuloa forumille Salmisen Jone!
Eipä nyt pölistä tyttömäisesti eli anna nyt Jonekselle mahdolisuus uudistua. Itse tykkään enämpi tästä kiltistä Mossesta. <3
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kerrotko Mosse jonkun selkeen aikarajan mitä vanhempiin juttuihin ei saa palata?
No jos sä saat tyydytyksen siitä, että jaksat sieltä ruudun takaa vittuilla vuodesta toiseen, niin jatka toki.

En ole tyylistäsi koskaan pitänyt, enkä siksi sinustakaan. Toki sulla on ihan hauskojakin juttuja joskus, mutta ei vaan mene mulla jakeluun tämä sun akkamainen tyylisi. Olenko monta kertaa sanonut, että isot kuvat eivät nykysysteemissä jumita? Yli 5 kertaa ainakin. Eipä mulla muuta.

Toivon että saamasi lämmin tyydyttynyt olo kestää pitkään.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
No jos sä saat tyydytyksen siitä, että jaksat sieltä ruudun takaa vittuilla vuodesta toiseen, niin jatka toki.

En ole tyylistäsi koskaan pitänyt, enkä siksi sinustakaan. Toki sulla on ihan hauskojakin juttuja joskus, mutta ei vaan mene mulla jakeluun tämä sun akkamainen tyylisi. Olenko monta kertaa sanonut, että isot kuvat eivät nykysysteemissä jumita? Yli 5 kertaa ainakin. Eipä mulla muuta.

Toivon että saamasi lämmin tyydyttynyt olo kestää pitkään.
Jos se nyt sun mielestä on vittuilua että muistaa ja muistuttaa sun narisseen isoista kuvista, niin onnea ja menestystä.

Mikä mahtaa olla mun akkamainen tyyli? Lauon ympäriinsä solvauksia ja vedän herneet nenään jos yks tulee takas?
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Mutta nyt on aika ristiinnaulita tämä hahmo, joka siis ei ihan kirjoittajaakaan oikein miellytä. Paskan loin. No ehkä joskus palaan aktiiviseksi kirjoittajaksi erilaisena hahmona, ilman turhan räiskyvää pauketta ja meteliä.
Mitenkähän tämä projekti etenee?
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Kerrotko Mosse jonkun selkeen aikarajan mitä vanhempiin juttuihin ei saa palata? Vai nollautuko kaikki data kun vaihdoit nimimerkkiä? Otetaan vaikka se aikarajaks. Mitä teet työksesi? :) Mitä harrastat? :) Missä asut? :)
Tervetuloa forumille Salmisen Jone!
No jos sä saat tyydytyksen siitä, että jaksat sieltä ruudun takaa vittuilla vuodesta toiseen, niin jatka toki.

En ole tyylistäsi koskaan pitänyt, enkä siksi sinustakaan. Toki sulla on ihan hauskojakin juttuja joskus, mutta ei vaan mene mulla jakeluun tämä sun akkamainen tyylisi. Olenko monta kertaa sanonut, että isot kuvat eivät nykysysteemissä jumita? Yli 5 kertaa ainakin. Eipä mulla muuta.

Toivon että saamasi lämmin tyydyttynyt olo kestää pitkään.
´

Hyvää settiä. Ei olis Pyryf ja Mosse saanut tällaista aikaan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös