Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sue_me

Well-known member
Voishan se olla pieni lisäjännitys olla, kun Turengin ratapihallekin semmoisen laittaisi....tai vaikka kaksi. Juna menee ohitse minuutin välein ja pitäis joku kohtaaminenkin järjestää, niin ei varmaan tuu olemaan tylsää hommaa asetinlaitemiehelle.

En itse ole resiinaa lueskellut, mut muuten raideliikenne on vähän kiinnostanut. Ja tuon opasteen saa ohittaa, nopeuskin yhdentekevä. 1200m matkaa punaiseen....
Ei kannata, on kokeiltu:

Turengin junaturma

SamiJ

Well-known member
Syyt Turengin junaturmaan olivat epäselviä.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Voishan se olla pieni lisäjännitys olla, kun Turengin ratapihallekin semmoisen laittaisi....tai vaikka kaksi. Juna menee ohitse minuutin välein ja pitäis joku kohtaaminenkin järjestää, niin ei varmaan tuu olemaan tylsää hommaa asetinlaitemiehelle.

En itse ole resiinaa lueskellut, mut muuten raideliikenne on vähän kiinnostanut. Ja tuon opasteen saa ohittaa, nopeuskin yhdentekevä. 1200m matkaa punaiseen....
Saahan sen ohittaakin, mutta kyllä siinä alkaa kohta tulla hoppu jarruttelemaan, mikäli täysillä painaa menemään. Paitsi jos on just sillä kertaa lättähatulla kurvailemassa. Sillä ehtii vähän myöhemminkin himmailemaan.
Itsehän kuulun suomen rautatiehistorialliseen seuraan, ja sen takia toi Resiinakin mulle tulee.
Se tois mukavasti säpinää tollasille pääradan pikkuasemillekin, kun noi junien nopeudetkin on vissiin jonkun verran nousseet siitä 20-luvusta, millon noi on kehitetty. Vaikka eipä ne nyt ihan toistensa imussa vielä ajele.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Heinäkuun huomenta!

Alkakaas muutkin herätä töihin. En kai minä ole ainoa ahkeroitsija tähän aikaan kesästä. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Alkakaas muutkin herätä töihin. En kai minä ole ainoa ahkeroitsija tähän aikaan kesästä. :eek:
Ehei! Vielä on reilu 2 viikkoa duunia ennen lomantynkää. Ens viikolla 2 kauppaakin pitää rakentaa uudestaan imuriosastoilta (Ylivieska ja Oulu), eli hiki lentää ja pasha haisee.

Slug

Well-known member
Viikko pitäs vielä jaksaa. Rupee kyllä takki olemaan aika tyhjä, kun on tehnyt kahden ihmisen työt ja puolet kolmannen hommista pari viikkoa, ja ens viikolla neljän hengen hommat.
Varmaan jotain henkistä lomaanvalmistautumista tää väsymys :cool:

Knoukka

Well-known member
Jahas. Kohta tien päälle ja illaksi Keiteleelle. Omaan rauhaan! Tullut viime päivät ja yöt vietettyä naapuritytön kanssa. Kivaa on kun on seuraa, kaveria ja läheisyyttä, mutta kaipaan jo omaa rauhaa. No koira pitää vielä ulkoiluttaa ennen lähtöä.

Mutta olipahan eilen erinomaisen hyvä ja lämminhenkinen viini & tapas -mesta. Suosittelen kybällä. Mustekalat sulivat suussa.

Sue_me

Well-known member
Kadehdintaa

Jahas. Kohta tien päälle ja illaksi Keiteleelle. Omaan rauhaan! Tullut viime päivät ja yöt vietettyä naapuritytön kanssa. Kivaa on kun on seuraa, kaveria ja läheisyyttä, mutta kaipaan jo omaa rauhaa. No koira pitää vielä ulkoiluttaa ennen lähtöä.
Oma naapurin"tyttö" on jo hieman kypsemmässä iässä. Pari muuta on alaikäisiä.

Mutta olipahan eilen erinomaisen hyvä ja lämminhenkinen viini & tapas -mesta. Suosittelen kybällä. Mustekalat sulivat suussa.
Jämsän keskustassa ole kuin pari grillikiskaa, Rosso ja puolenkymmentä kepsupaikkaa.

"Yöelämästä" puhumattakaan. Yksi ainoa varsinainen yökerho joka ei meikäläistä juuri miellytä ikäjakauman ja tunnelmansakin takia. Lisänä kolme pubintapaista (melko keskinkertaista sellaista).

Eipä ole paljoa euroja tullut laitettua paikallisiin kun ei vaan kiinnosta. Jyväskylä ja Tampere onneksi suht lähellä.

Knoukka

Well-known member
Oma naapurin"tyttö" on jo hieman kypsemmässä iässä. Pari muuta on alaikäisiä.
Tää mun naapurityttö on Jonin ikätoveri, mitä mun on jostain syystä todella vaikea sisäistää. *huoh*

Mutta ongelmia ja itkuahan näistä iloista aina tulee. Se on saletti! Kuuluu kuvaan ja varsinkin tähän kuvaan. No, näillä on mentävä.

Mangelo

Well-known member
Mun naapurintyttö on tumma ja tulinen kebabidästä, ja sillä on kaksi pientä söpöä koiraa.

burb

.
Mutta ongelmia ja itkuahan näistä iloista aina tulee. Se on saletti! Kuuluu kuvaan ja varsinkin tähän kuvaan. No, näillä on mentävä.
Älä oo niin negatiivispessimistinen. Tiijä vaikka olisitte 2gether 4ever! Melkein kuulen jo hääkellojen kumajavan!
Tai sitten se on Pyryfksen biologinen kello.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Älä oo niin negatiivispessimistinen. Tiijä vaikka olisitte 2gether 4ever! Melkein kuulen jo hääkellojen kumajavan!
Tai sitten se on Pyryfksen biologinen kello.
Knoukkarilla on se Jonin intense cum in mouth muijjja. :(

The one intense cum in mouth woman to rule them all.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Uijuijui, työkaverin kanssa keksittiin luikertelukeino. Soitin sinne PlusTV aspaan ja otin noi maksupaketit kaikki pois kortilta. Eli maksan ainoastaan 2 x 3,5 € korttimaksuja nämä loput kuukaudet.

HÄHÄHÄHÄH!!! HÄHÄÄHÄHHÄ!!!! VITTU!!! ÄHÄHÄHÄ!!!! VOITTAJA SAATAN!!!!
Vielä vetivät aamulla viimosen ässän hihasta, kun tuli sähköpostissa että ottavat vielä palvelumaksun (~7 euroa) siihen pääkortin kuukausihinnan päälle. Viimenen alakoukku löysi tiensä vielä palleaan.

Hieno lafka, oikein hieno. Onnea heille!

Knoukka

Well-known member
Hyiii teidän juttuja!

Nyt tien päälle. Illalla savustuu Keiteleellä kuha.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.