Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

DW

2009-2016
Hirveintä siinä kun oli Forum matalana, taisi olla, kun ihmiset pakotettuja käymään Areenalla. Toivottavasti kriisiapua saadaan.
Mieluummin opettelin ulkoa loputkin rautatiemerkit ja opasteet. Nyt ne on opeteltu...

....miten mulla noin niinku muuten menee?

Lunssila

Well-known member
Huh huh. Uusi koti rupes jo ahistamaan. Ilmeisesti siellä on hirveen hauska meno, mutta kun menee saatana ihan ohi niin vituttaa vaan tyhmää hahmoa.

IWE

Well-known member
Sheivasin sääret. Kaikki halusivat aivan varmasti tietää tämän. :ahem:

IWE

Well-known member
Oliko tämä niitä perinteisiä rituaaleja ralleja varten?

Olisi voinut olla, mutta kun ei. Kesä rituaaleja lähinnä. Oli vain päässyt taas rehottamaan liikaa. Alapään siistiminen voisi olla enempi niitä ralli rituaaleja, mikäli on tavetta viuhahtaa pätkän varella. :ahem:

Mutta ralleista puheen ollen kohta pitäisi liikenteeseen lähteä ja täällä JKL osastolla sataa vettä. Ei sillä, että itseäni haittaisi, mutta kamera ei välttämättä ajattele yhtä myönteisesti tästä kelistä.:thumbdown

Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member
Tositapahtuma tältä päivältä:

Pari aika nuorta poikaa, ikä varmaan kunnioitettavat 7-9 -vuotta, olivat puskassa piilossa ja pelästyttivät minut. Sanoin, että sain sydärin ja kuolen huomenna. Kyllä, keskellä kirkasta päivää, kehtasivat säikyttää minut. Herranen aika!!11111111 Mummoille ja herkästä nahkasta tehdyille ei niin kivaa, kun puskasta joku kiljuu pelottavalla äänellä jotain. Jotain.

Itse nauroin kuin jokeri ja virnistin. Jokeri voittaa aina. Ei pärjää mitkään Ässätkään. Sad but true.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Sen koommin jokeri, kurko, akka, jätkä kuin ässäkään ei ole erisnimiä, joten Ässä ja Jokeri viittaa ihan toisaalle.

Trullinkaasu

Well-known member
Jaahas, yläkerran naapuri taitaa vihata minua, kun koko ajan kuuluu hirveää vasaran pauketta ja välillä soittaa jotain kongiakin. Uskaltaako tässä enää nukkua ensi yönä.

Elän kovaa aikaa juuri nyt, antakaa minulle anteeksi.

burb

.
Olen tässä viime aikoina opetellut soittamaan vasaraa ja kongia. En tiedä haittaako tämä naapureitani, mutta ehkä he tulisivat sanomaan jos haittaisi. Siispä jatkan ja oletan että he nauttivat tällaisesta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun kesäteatterilla ei ollutkaan enää tänään näytöstä, vaikka niin oletin. Ketä sitä nyt alkaisi morkata, kun ne eivät ole enää häiriköimässä. *huoh*

Status
Ei avoinna uusille viesteille.