Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Menen nyt kera kaffeekupin puoleks tunniks lekottelemaan tohon terassille auringonpaahteeseen ja jos tämä sama touhu jatkuu kun tulen takaisin niin.... :frank::mad_old::wall:
Munarikasta pääsiäistä vaan :thumbup:No niin. Kiitokset tästä päivästä. Lähdenpä tästä päästäisen viettoon. Nähdään taas. (aprillia)
Toki. Varmaan tulee nähtyä ainakin yksi noitakin. (enkä mä mihinkää täältä mee vielä)Munarikasta pääsiäistä vaan :thumbup:
Kahden viikon ajot.Helkatti. Omien laskujen mukaan oon nyt ajanut autolla ekan kuukauden aikana 2500km. Voisi melkein alkaa rajoittamaan.
Eipä ollut kaupassa MIGNON-MUNIA!
Meni sitten tämäkin pääsiäinen ns. vituksi.:thumbdown
Helkatti. Omien laskujen mukaan oon nyt ajanut autolla ekan kuukauden aikana 2500km. Voisi melkein alkaa rajoittamaan.
Päräytä sitten tänne Epilän Valintataloon. Hyllyt kukkuroillaan Mignoneita.Kahden viikon ajot.
No mutta kaverinahan sä voit pyytää tota Pyryfiä joutessaan heittämään tänne mulle yhden Migun.Päräytä sitten tänne Epilän Valintataloon. Hyllyt kukkuroillaan Mignoneita.
Pääsiäinen pelastettu!
Ihmismäärän heilahtelusta soviteltuun asukasmäärään. Kyllä täällä Suomessakin on tuota vuosittain. Neste Ralli nyt ainakin. Jyväskylä pursuaa parhaimmillaan. Mutta sehän on vaan tosi hyvää bisnestä. Paikallisesti tosi hyvä juttu. Rallimielellä katsoen olisit kymppitonnin asukaspaikaltasi Vaajakoskelta.Vertailun vuoksi: Kun meitin, nyttemmin mun, kämppä on hommattu, kaupungin asukasluku oli siinä 10 000:ymmementuhannen kieppeillä
Kymmenen tai kakskytvuotta sitten olisin kussut vaikka poliisin tennareille. Enää ei kehtaa. Eikä silloinkaan ollut enempi tarvetta. Suhteellisen hyvin on suomalaisena viihtynyt omassa yhteiskunnassa.Suomalainen anarkismipuuskasta mielissään jatkaa hymyssä suin kulkuaan.
Onhan sulla pelit tohon hommaan joilla kehtaa.Kymmenen tai kakskytvuotta sitten olisin kussut vaikka poliisin tennareille. Enää ei kehtaa. Eikä silloinkaan ollut enempi tarvetta. Suhteellisen hyvin on suomalaisena viihtynyt omassa yhteiskunnassa.
Taas mun toimintaa on vakoiltu. :frown:Suomalainen näkee kyltin: "Sormien napsuttelu sallittu vain merkityllä alueella.", jonka jälkeen hän kävelee alueen viereen, pälyilee ympärilleen jottei kukaan vain näe, ja napsauttaa sormiaan vähän alueen ulkopuolella. Siitäs sai järjestelmä! Suomalainen anarkismipuuskasta mielissään jatkaa hymyssä suin kulkuaan.
Uimalassahan (ainakin meikäläisessä) on seinällä sellainen lätkä, missä on merkki ja kerrotaan, että sellaisen merkin omaavan henkilön ei tarvitse riisua itseään ilkosilleen. Pitäiskö olla jokin vastaava merkki, jossa kerrottais että sellaisen merkin omaava henkilö EI SAA riisua itseään ilkosilleen?Onhan sulla pelit tohon hommaan joilla kehtaa.
Tosin tänään uimahallilla tuli pikimusta Mutombo saunaan ja sillä oli vehje melkein polveen asti. Kyllä meitä minimuna-suomalaisia hävetti.
*Note to self*. Olisi pitänyt ymmärtää, että jos heittää huonoa juttua, niin se aina vaan kasvaa.Onhan sulla pelit tohon hommaan joilla kehtaa.
Tosin tänään uimahallilla tuli pikimusta Mutombo saunaan ja sillä oli vehje melkein polveen asti. Kyllä meitä minimuna-suomalaisia hävetti.
Joku jättikullin kuva? Vois olla aika babe-magnet.Uimalassahan (ainakin meikäläisessä) on seinällä sellainen lätkä, missä on merkki ja kerrotaan, että sellaisen merkin omaavan henkilön ei tarvitse riisua itseään ilkosilleen. Pitäiskö olla jokin vastaava merkki, jossa kerrottais että sellaisen merkin omaava henkilö EI SAA riisua itseään ilkosilleen?