burb
.
Entä jos mulle tapahtuu semmonen valtava relaksaatio? Sitäkö tässä nyt haetaan?*kutittaa mahan alta*
Entä jos mulle tapahtuu semmonen valtava relaksaatio? Sitäkö tässä nyt haetaan?*kutittaa mahan alta*
Tuntomerkkien perusteella tuo jätkä on ilmiselvästi OoPee, mutta sitä en tiedä miksi hän käy kyyläämässä sinua.Meillä on alkanut ravaamaan töissä päivittäin tommonen vaahtosammuttimen korkuinen jätkä yksinään joka ei ikinä puhu mitään, mutta kyylää mua aina silmä kovana koko ajan.
Näyttää pelottavan paljon samalta kun minä muksuna.
kuka teistä saatana on tän takana?
Onko muna jo suussa?Nyt on muna kuumana.
No nyt on.Onko muna jo suussa?
Sua vaan hävettää ku et ite tajunnu tätä nokkeluutta.*Nauraa purbin nollatoikkikirjoituksille.*
Ooppee, vittu!Tuntomerkkien perusteella tuo jätkä on ilmiselvästi OoPee, mutta sitä en tiedä miksi hän käy kyyläämässä sinua.
Nythän on päivä.Tulipa oltua ekaa kertaa elämässäni saunassa neljän aikaan yöllä.
Mikä nuista mainitsemistasi aineksista aiheuttaa sen mahdollisen sammumisen?Arvelin jos vetäis sikspäkin kaljaa, pizzan ja jallupullon naamariin ja sammuis vessan lattialle.
Mulle tulee ainakin kauhea väsymys, jos yksinään vetelee naamariin vaikkapa perhepizzan.Mikä nuista mainitsemistasi aineksista aiheuttaa sen mahdollisen sammumisen?
Eikös tiskipöytä olisi enämpi sinun juttu?Arvelin jos vetäis sikspäkin kaljaa, pizzan ja jallupullon naamariin ja sammuis vessan lattialle.
Eiköhän se toi Pizza ole. Jaloviina unohtu töihin.Mikä nuista mainitsemistasi aineksista aiheuttaa sen mahdollisen sammumisen?