Renngeist
Soldiers of Antisthenes
*burb*
Ihan hyvää kiitos. Tuossa tulikin näköjään sivunvaihdos kaiken kaupan päälle.
Se röyhtäisi.
Sama. Areenalaiset on pilannu forumin.Hmm. Harkitsen martyyrivetäytymistä.
Noh noh. Jatkoiko ruohonleikkaaja ajelua heti kaatumiren jälkeen? Mikset j22nyt seuraamaan?Hmm. Harkitsen martyyrivetäytymistä.
Eiku kännykällä oikoluku jäi, koska 22é5Kouvolla sunnuntaikaljat korkattu?
En jäänyt seuraamaan koska hätää ja apua huudettiin ruohonleikkaajan vierestä jo. Tämä siis noin 15 metrin päästä katseltuna tuttavan luona. Saattoi ehkä mustelmoida kinttuansa tyyppi, mutta en tiedä. Luultavasti oli humalassa, poliisiauto kieli vähän siitä siihen suuntaan viranomaisena joka korjasi, kun ei ambulanssia näkynyt ollenkaan kiinnostavan.Noh noh. Jatkoiko ruohonleikkaaja ajelua heti kaatumiren jälkeen? Mikset j22nyt seuraamaan?
Myöskin sama pelimaailman tekeleen omistan. Vuosi sitten ostin ja yhden päivän sitä olen pelannut. En ole eläessäni ollut niin raivossani minkään tuotteen huonoudesta. Illalla ei tullut uni kun vitutti.Vihdoin koitti se aika jolloin kaivoin jo pari vuotta omistamani Assasin's Creed II:sen esiin ja aloin pelaamaan. Nyt tässä pari päivää pelattuani voin sanoa että olen jäänyt koukkuun. Tämä jatkuu vielä...
Jos kyse onkin siitä että olet täysin kädetön pelaaja? Pelihän on loistava.Myöskin sama pelimaailman tekeleen omistan. Vuosi sitten ostin ja yhden päivän sitä olen pelannut. En ole eläessäni ollut niin raivossani minkään tuotteen huonoudesta. Illalla ei tullut uni kun vitutti.
Täysin mahdollista ja jopa luultavaa.Jos kyse onkin siitä että olet täysin kädetön pelaaja? Pelihän on loistava.
Sitähän minäkin.Täysin mahdollista ja jopa luultavaa.
Vihdoin koitti se aika jolloin kaivoin jo pari vuotta omistamani Assasin's Creed II:sen esiin ja aloin pelaamaan. Nyt tässä pari päivää pelattuani voin sanoa että olen jäänyt koukkuun. Tämä jatkuu vielä...
Jos se on huonompi kuin GT5 niin ocksåt pois.Myöskin sama pelimaailman tekeleen omistan. Vuosi sitten ostin ja yhden päivän sitä olen pelannut. En ole eläessäni ollut niin raivossani minkään tuotteen huonoudesta. Illalla ei tullut uni kun vitutti.