kouvotsvoni
Banjottu
Olen ollut jo puoli tuntia yksin kotona, enkä vieläkään ole humalassa.
Mietin mitä ne tällä kertaa liputtaa, niin ruotsalaisuuden päivähän se.
Tuunaa itsestäsi suomenruotsalainen HS:n nimikoneellaTuohan on vain aika yleinen svetisismi-käännösvirhe. Ruotsalaisuudella ei tarkoiteta tuossa maata vaan kieltä ja kulttuuria (vaikkei sitä suomeksi noin voisikaan sanoa)
Tuota olen ihmetellyt miksi Kesälahdella on ruotsinkielinen nimi.Jag heter Harry "Hatte" Käld och jag bor i Kesälax.
Harmaata taloutta?Harmaata työpäivää kestää tänään klo 22 asti. Jippii.
En tiedä, mutta Kesälax on hieno nimi.Tuota olen ihmetellyt miksi Kesälahdella on ruotsinkielinen nimi.
Itellä oli joku Terskassösselström. Tein tuon jo muutama tunti sitten, enkä jaksa tarkistaa.
Ettet olisi eksynyt pannuhuoneeseen?Olen ollut jo puoli tuntia yksin kotona, enkä vieläkään ole humalassa.
Leivoin croissanteja pannuhuoneesta käsin.Ettet olisi eksynyt pannuhuoneeseen?
Kyllä. Harmaiden naisten ilta.Harmaata taloutta?
kouvohan on timmissä kunnossa! :frank:
Ehkä sun kannattaisi lukea sun omia viestejä ja miettiä miksi sulle naljaillaan. Jätkä hassuttelee pienen koiran kuolemalla ja ihmettelet miksi tulee pientä kuittia sinnepäin.Jps:llä röökit pöllitty kun vittuilee kaikille taas?
Ai hassutellut? Ja minäkö vain?Ehkä sun kannattaisi lukea sun omia viestejä ja miettiä miksi sulle naljaillaan. Jätkä hassuttelee pienen koiran kuolemalla ja ihmettelet miksi tulee pientä kuittia sinnepäin.
Tää on teidän välinen juttu ja mun ei olisi tähän pitänyt puuttua.Ai hassutellut? Ja minäkö vain?
Hassuttelin Rassusta, jos auttava lukutaito on edes auttamassa.
OoPeen viesti ei varmaan ollut hassuttelua lain?
Mitä sitä enää perääntymään, kun vahinko on jo tapahtunut...Tää on teidän välinen juttu ja mun ei olisi tähän pitänyt puuttua.