In that case my job here is DONE!Rönnqvistillä alkoikin just vitunhaistotalkoot.
Tilanteen korjaamiseksi kannattaa kuunnella tätä, solisti!Aivastin just niin voimallisesti että enkelit räjähti, eläimet sublimoitui ja Saatanalla turahti paskat housuun.
Kuuntelin. En tosin ymmärrä miten jonkun biisin kuunteleminen voisi korjata mitään tilannetta niin hyvin kuin esimerkiksi kaikkiin osapuoliin vetoaminen, joka meidän kaikkien olisi syytä suorittaa mitä välittömimmin.Tilanteen korjaamiseksi kannattaa kuunnella tätä, solisti!
Ortodoksi-juutilainenhan minä, mutta muhamettilaisuuskin menee, kun höysteenä on budhaa ja hindua vai hinttua.Onko Mosse ortodoksi vai miten niin meillä?
Lisään Savonlinnan ohjelmaan.Jaahas, Mikkeli - Varkaus - Leppävirta ohjelmassa.
Jaa. Mä luulin että oot savolainen. Nyt en enää luule.Ortodoksi-juutilainenhan minä, mutta muhamettilaisuuskin menee, kun höysteenä on budhaa ja hindua vai hinttua.
Liittynee peräpään röyhkyyn?Istuin äsken eriössä ja tuloksena olikin Jarlalle lähetetty strippi-idea.
Eivät ole lokaaliväestö hyväksyneet heimoonsa kuuluvaksi.Jaa. Mä luulin että oot savolainen. Nyt en enää luule.
Tämä ei mitenkään suuresti yllättänyt.*vetoaa metsän eläimiin*
Forumin Roger Whittaker?Vihelsin äsken yläpään huulillani niin kauniin sävelmän että taivaasta laskeutui enkelit sitä kuntelemaan ja metsän eläimet hyrisivät mukana ja Maahan saapui ikuinen rauha ja sees.
Aivastamisessa kliimaksihan on samaa tasoa kuin universaali yhtenäisyys ja rakkaus maailmankaikkeuteen ultimaattisesti humalatilassa, mutta vain pienen hetken.Aivastin just niin voimallisesti että enkelit räjähti, eläimet sublimoitui ja Saatanalla turahti paskat housuun.
http://www.youtube.com/watch?v=I6z0wGv27ogAivastamisessa kliimaksihan on samaa tasoa kuin universaali yhtenäisyys ja rakkaus maailmankaikkeuteen ultimaattisesti humalatilassa, mutta vain pienen hetken.
Tutkijathan tuota tutkineetkin, että aivotoimintaa pysähtyy hetkellisesti kokonaan ja SEKÖS TUNTUU HYVÄLTÄ.
Herra Albert osaa kertoa enemmän tästä!
T: Elämisen tuska.
Kakan pidätys ja aivastelu ultimaattisessa humalatilassa = Parhautta.Pidätän tässä kakkaa. Tuntuupa mukavalta!
Olet hirveen hyvä luomaan kauniita mielikuvia kanssaforumistien päähän.Kakan pidätys ja aivastelu ultimaattisessa humalatilassa = Parhautta.
Joskin aina menee sillai pieleen, että pitkistä humalatilan valmisteluista huolimatta viimeistään aivastuksen kohdalla turahtaa ne paskat housuun ja lentää silmät päästä.