Renngeist
Soldiers of Antisthenes
No totta vitussa. Ja eilen vieläpä keskusteltiin purjeveneistä ja Hangon regatasta...Kai te siellä laulatte ruåttinkielisiä juomalauluja ja keskustelette siitä, kenen isillä on hienoin purjehdusvene?
No totta vitussa. Ja eilen vieläpä keskusteltiin purjeveneistä ja Hangon regatasta...Kai te siellä laulatte ruåttinkielisiä juomalauluja ja keskustelette siitä, kenen isillä on hienoin purjehdusvene?
Oon muuten ollu kauppatieteilijöitten veronkiertoristeilyllä mukana.Tulipa flashback kauppatieteen opiskelijoiden pippaloihin. Ei takuulla ollut tarjolla ilmaista viinaa ja monilla puvut päällä. Puistattaa.
Itse olisin varmaan hypännyt kannelta ja uinut satamaan pikkukokkareitten paatista.Oon muuten ollu kauppatieteilijöitten veronkiertoristeilyllä mukana.
Vieläkin vituttaa.
Ei. Kyllä sinä olisit maannut tajuttomana laivan käytävällä sikiöasennossa.Itse olisin varmaan hypännyt kannelta ja uinut satamaan pikkukokkareitten paatista.
Ei. Kyllä sinä olisit maannut tajuttomana laivan käytävällä sikiöasennossa.
Mut jos ois lähteny kesken pois ois pitäny maksaa... :frank:Itse olisin varmaan hypännyt kannelta ja uinut satamaan pikkukokkareitten paatista.
Pätevä vaihtoehto. Jos ei muista mitään, niin ei tapahtunutkaan mitään.Ei. Kyllä sinä olisit maannut tajuttomana laivan käytävällä sikiöasennossa.
Onnea isille!Nyt kävikin sillai, että se isänpäivä onkin tänään. Ehdin jo aukaista kaljan ja puolisen tölkkiä hörppiä tarkoituksenani viettää laatuaikaa pienessä pöhnässä. Höh
ÄLÄ UNOHDA OSTOSKÄRRYJÄ!Pätevä vaihtoehto. Jos ei muista mitään, niin ei tapahtunutkaan mitään.
Salmaripullo tuoppiin ja kokiksena laivabaarin tarjoilijoille esittämään.ÄLÄ UNOHDA OSTOSKÄRRYJÄ!
Jumaklauta, puvut ja kauluspaidat olleet hummausreissulla. Nyt on kyllä ollut tussu mielessä.:ahem:Eilinen on mennyt ilmeisesti ihan hyvin, koska
a) alkoholia on veressä vieläkin aika lailla
b) kauluspaidasta löytyy jotain mustia jälkiä
c) puvun taskusta löytyy jonkun taskumatti... :doubtful:
Vastaava tapahtunut sohvalla leivän ja kaffin sekoituksena suussa. Aivastin torkkupeitteeseen suojellakseni sohvaa. Peite oli kuin rapattu sen jälkeen.:thumbfh:Aivastus yllätti kesken sillivoileivän syönnin ja päätin suojella arvokasta atk-laitteistoa aivastamalla t-paidan sisään, kun en muutakaan keksinyt. Nyt on paita täynnä silliä ja leivänmurskaa. Niin ja räkää kans.
Nyt kävikin sillai, että se isänpäivä onkin tänään. Ehdin jo aukaista kaljan ja puolisen tölkkiä hörppiä tarkoituksenani viettää laatuaikaa pienessä pöhnässä. Höh
Toi on kyllä paha tilanne. Kun aivastusrefleksi lähtee vyörymään, niin mitään ei enää mahda. Lopuksi voi vaan todeta tapahtuneen ja keräillä voileivän palasia lattialta.Vastaava tapahtunut sohvalla leivän ja kaffin sekoituksena suussa. Aivastin torkkupeitteeseen suojellakseni sohvaa. Peite oli kuin rapattu sen jälkeen.:thumbfh:
Näyttäisivät nyt ohjautuvan aika hyvin spämmilaatikkoon. Sieltä ne on nopeampi poistaa eikä ole onneksi juurikaan tilaavieviä viestejä.Nyt sitten oli torstai- ja perjantai-iltojen välillä saapunut 137 enklanninkielistä turhaa viestiä ja suurimmaksi osaksi eri osoitteista tottakai. Niistä vain 68 ohjautunut spämmilaatikkoon. Yleisin lähettäjän osoite näytti olevan oma osoitteeni. Laitoin itseni estolistalle, mitä lie vaikuttaa.