Sä oot kuule tymä, ja ornari!Skrinnaamaan? SKRINNAAMAAN?!?!!?
Jumalauta. Skimbaaminen ei oo enää yhtään tyhmä sana.
Tarkoittaaks toi sitä kun seisotaan maalivahdin edessä, ettei se näe laukausta?Skrinnaamaan? SKRINNAAMAAN?!?!!?
Tarkotakko sää rännissä olemista?Tarkoittaaks toi sitä kun seisotaan maalivahdin edessä, ettei se näe laukausta?
E.Tarkotakko sää rännissä olemista?
Norjalaiset kun puhuvat "pitkästä rännistä", ni tarkoittavat murtomaahiihtoa. Mulla kumpikaan, ei norjalainen eikä kotimainen ole onnistunut vähään aikaan. Eikä kyllä mikään muukaan, että ei sillä.Pitempi putki päällä?
Ihan järkeenkäypää. Norjalaiset murtsikkahiihtäjät tykittävät douppia ränniin.Norjalaiset kun puhuvat "pitkästä rännistä", ni tarkoittavat murtomaahiihtoa.
Olisit nyt saatana bänninyt kaikki. Mun piikkiin se olisi kuitenkin mennyt.Kävin F1-puolella. Siellä vertailtiin Jari Sarasvuota ja Heikki Kovalaista. Poistuin vähin äänin.
Kas kun ei Felipe Massaa ja Isaac Newtonia.Kävin F1-puolella. Siellä vertailtiin Jari Sarasvuota ja Heikki Kovalaista.
Sen siitä saa, kun on paska jätkä.Olisit nyt saatana bänninyt kaikki. Mun piikkiin se olisi kuitenkin mennyt.
Just kirjotin ripulilla rappukäytävän seinään FW08:asi was here. Odotteleppa vaan kun alkaa puhelin ja priva paukkaa. Ole hyvä.Olisit nyt saatana bänninyt kaikki. Mun piikkiin se olisi kuitenkin mennyt.
Siellä taas Kovas-heikin toikissa keskustellaan muista keskustelijoista eikä Heikistä.Olisit nyt saatana bänninyt kaikki. Mun piikkiin se olisi kuitenkin mennyt.
Etukäteismarttyrointia havaittu!Olisit nyt saatana bänninyt kaikki. Mun piikkiin se olisi kuitenkin mennyt.