MODET !BANNIA ÄKKIÄ! NYT1Samaa kuin tässä
En käyttäis ikinä.
Onks toi Forse India?Samaa kuin tässä
En käyttäis ikinä.
:thumbup:Voi taivahan jumala nyt taasen.
Mulla on tori.fi:ssä myynnissä parisängyn puinen runko hintaan 20€.
Yks nainen alko vainoomaan siitä. 10:ymmenisen sähköpostia vaihdeltiin asian tiimoilta ja eilen se sitten lopulta tekstas että onko homma ok jos hän huomenna soittelee asiasta klo 16.00 lisätietoja? No minä jo meinasin että ei helvetissä ole, anna jo olla. Että mielummin vien tuon kierrätyskeskukseen. Vaan arvelinpa että kivahan se nyt on jos välttyy siltä vaivalta että pitäs itse tuo johonkin roudata, että soitteleppa neito vaan.
Nyt se nainen sitten tekstasikin tänään sovittuun aikaan, että hän on laskenut että pakettiauton vuokraaminen ja polttoainekustannukset hakea tampereelta 20€ hintainen sänky ovat ainva liian korkeat, hän kun asuu helsingissä....
Ei jumalauta käyny mielessä laskeksia niitä siinä kohtaa kun huomas myynti-ilmoituksen, että ahaa, tampereellahan olisikin 20€ hintainen sänky.
:mad_old:
Ihan turhaan olisit vienyt. Ornarinperää ei löydy Vähämielikkälästä, eikä itseasiassa koko Vähämielikkälääkään.:thumbup:
Puutarhakalusteiden myynnin kanssa kävi melkein samat. Mulla oli torin myynti-ilmoituksessa maininta "Toimitustapa: NOUTO"
Yksi 60 kilometrin päässä oleva akka mailaili tuosta puutarharyhmästä puolenkymmentä kertaa ja varasi sen lopulta itselleen ja pyysi poistamaan ilmoituksen netistä. Lupasi palata asiaan seuraavana päivänä. Palasi 2 päivän päästä tekstiviestillä: puutarhakalusteita voi toimittaa osoitteeseen Ornarinperä 107, Vähämielikkälä, ensi lauantaina klo 15:30, onnistuuhan tuonti tuolloin?" :frank:
Lopulta ne meni seuraavana päivänä sellaiselle, joka osasi lukea ilmoituksen loppuun saakka.
Nonni! Huijarinoita!Ihan turhaan olisit vienyt. Ornarinperää ei löydy Vähämielikkälästä, eikä itseasiassa koko Vähämielikkälääkään.
Tuleeko tämä jos kirjoittaa faceen (joni)?Samaa kuin tässä
En käyttäis ikinä.
Liikekannallepano on siis aloitettu?Muuttaminen se vasta perseestä onkin.
Mulla ei ole tapana retostella näillä, joten joudun vastaamaan seuraavanlaisesti: mummot kutovat sukkia, vaarit istuvat keinutuoleissa ja Albert Oil onLiikekannallepano on siis aloitettu?
Jos tuossa olikin vain kirjoitusvirhe.Ornarinperää ei löydy Vähämielikkälästä
Ootko puutannut koneen ja tarkistanut liitokset?Mulla ei toimi Wikipedia.
haHAHA! Että se siitä visaliigasta sitten.Mulla ei toimi Wikipedia.