Lunssila
Well-known member
Komp. :thumbup::thumbup::thumbup:JJV:n faija saattaa olla mun suosikkihahmo tällä forumilla.
Komp. :thumbup::thumbup::thumbup:JJV:n faija saattaa olla mun suosikkihahmo tällä forumilla.
Jotain se vaahtosi, että oli käynyt Kia-liikkeessä ihmettelemässä niiden seitsemän vuoden takuuta. Oli jostain lisävarustelistasta nähnyt, että "jumalauta valonpesimetkään ei kuulunu vakiovarusteisiin. Talbotissakin sentään jo 80-luvulla..." jne. Hittoako se sellasiakin listoja lueskelee, tuo äijä ei takuulla ikinä uutta autoa ostais.JJV:n faija saattaa olla mun suosikkihahmo tällä forumilla.
Eipähän ole muninut itseään kuten 80000 postauksen hahmot.Kertoo olennaisen tästä foorumista jos paras hahmo on sellainen, jolla ei ole yhtään postausta.
Komp. Ne on ihan thymiä.Eipähän ole muninut itseään kuten 80000 postauksen hahmot.
Näköjään pääsy taas lomille.de rongilta viiltävää analyysiä Muu urheilu -osiossa.
Et stressaisi hermojasi enään näin mitättömillä asioilla. Se ei ole pidemmän päälle terveellistä, jos näkee punaista pelkästään sanojen vuoksi.Jabsu ja de rong on ENÄÄN-miehiä molemmat.
de rongilta viiltävää analyysiä Muu urheilu -osiossa.
Kun miettii lentämistä...
Voisi kuvitella että USA:n tapaan mäkikotka kuin mäkiotka voisi viihtyä pirin parissa ja ottaa siitä ne extrametrit.
Et sentään Olmivaaran malli.Olen pähkänero.
Kuten muuan Väiski sanoisi: "Sepä se."Mitähän sillä haetaan, että topikin otsikko kirjoitetaan ISOILLA KIRJAIMILLA?
'Huomatkaa minut' tai jotain vastaavaa?
Joillekkin on tärkeää, että heidän blogia luetaan. Kaksi toikkia ja viikottainen muistutus lööppi ketjussa.Mitähän sillä haetaan, että topikin otsikko kirjoitetaan ISOILLA KIRJAIMILLA?
MODEROITU.Mitähän sillä haetaan, että topikin otsikko kirjoitetaan ISOILLA KIRJAIMILLA?
Siellä päin on "realistien mekka".Täälläpäin oli joku askarrellut lumiukon.
Näytä liitetiedosto 19561