Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
curling-turnaus - turling kurnaus

Toihan ei muunnoksena varsinaisesti mitään tarkoita, mutta tuollaista muotoa käytti selostaja taannoin vahingossa kun paralympialaisten curlingia selosti.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Tryvannilla Holmenkollenin kupeessa 5 tuntia laskettelua pojan kanssa. Tuolla 500 metrin korkeudella on lunta vielä rinteiden ulkopuolellakin.
Täälläpä on nykyisin lunta vielä merenpinnan tasollakin. Tässä vaiheessa kevättä ei asiain tolan enää mielestäni tarvitsisi olla näin, vaikka talvesta tykkäänkin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Lääkäri kirjoitti kokeeksi vatsaystävällistä särkylääkettä (Arcoxia, 2€/kpl), jossa huomasin sivuoireena vatsakivut. Näyttihän tuo olevan mainittuna selostuksessakin. Taidan pitäytyä vanhassa ainakin toistaiseksi, kun ei tämä tehokaan vaikuta kovin kummoiselta. Tunkki.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ammatti ahdistaa, huumori huonoa. Minä olen kännissä kaikki päivät.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Lääkäri kirjoitti kokeeksi vatsaystävällistä särkylääkettä (Arcoxia, 2€/kpl), jossa huomasin sivuoireena vatsakivut. Näyttihän tuo olevan mainittuna selostuksessakin. Taidan pitäytyä vanhassa ainakin toistaiseksi, kun ei tämä tehokaan vaikuta kovin kummoiselta. Tunkki.
Saattaa aiheuttaa myös lievää monologia.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Huoh. Jos minä johonkin olen kyllästynyt, niin tuohon Ukraina, Putin, Kremin niemimaa -kolmiodraamajuttuun. Taitaa olla sellainen ikuisuusaihe velkaeuron kanssa.

Merkityksetön ilmoitus.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Eipä oikeastaan. Eihän tuo ole ollut uutisotsikoissa montaakaan kuukautta - ainakaan säännöllisesti.
Tulee olemaan.

Kyllä iltapulut jaksavat valistaa meitä tästä asiasta. Hallituksia kaatuu ja kansaa potkitaan päähän. :ahem:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Suurenmoista Jeeves. Elämä on niin suurenmoista Jeeves. Silmät auki mies.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Jyrkin hallitus on ihme vielä. Vielä pystyssä.

Halla-Aho olisi potentiaalinen uudenlainen, rauhallinen mies sinne hallituksen perukoille tekemään niitä isoja asioita. Laittaisi koko paletin heti kuntoon. Eikä selittelisi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös