Musta tää projekti ansaistsis oman toikin. Kahvin lämpötilan liveseuranta 2014 vaikkapaSarjasta "yksinäinen, turhautunut insinööri mittailee" osa III:
Lämpötila pannulla vain 65-66 astetta. Nyt on jotain pielessä...tosin pannulla oli vain kaksi kuppia. Unohdin mitata aamun 7 kupin keitokset.
Mutta älkää huoliko, osa IV tulee vielä :ahem:
Mutta eihän muilla ole vaadittavia mittareita kuin mulla ja follollaMusta tää projekti ansaistsis oman toikin. Kahvin lämpötilan liveseuranta 2014 vaikkapa
Voi nyt vittu. Just päätin, että kun olen koneella eriytän tämän "Kahvinkeiton alkemia" -toikin omakseen.Musta tää projekti ansaistsis oman toikin. Kahvin lämpötilan liveseuranta 2014 vaikkapa
Eeeeeiiiiii!!!!Lupaan lopettaa mittailut, kunhan ette tee tästä toikkia
Ota mikrometriruuvi ja mittaa molo!Lupaan lopettaa mittailut, kunhan ette tee tästä toikkia
Sinähän ihan kädetön olet, kun et omaa moloasi saa itse mitattua :eek!:Ota mikrometriruuvi ja mittaa molo!
:frown:Sinähän ihan kädetön olet, kun et omaa moloasi saa itse mitattua :eek!:
Kaikki paitsi yksi oli luettu.Nomi, tsekkaa sähköpostis!
Emmä sinnekään mitään oo laittanu, kun emmä edes tiedä osoitetta, mutta menepäs nyt silti tsekkaamaan.
Kyllä.Haluaisitko ostaa sukupuolen?
Kuka ei haluaisi?Haluaisitko ostaa sukupuolen?
Ainoa ero, että Thunder on hauska.Jotenkin tullut sellainen aavistus, jotta Trullinkaasu on Thunderin jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa.