Captain Howdy
Well-known member
No nii-in.
Oliko merimies-, veto- vai umpisolmuja?Olin eilen Baja 272:n kyydissä merellä. 55 solmua... Huimaa menoa!
Komp.Kaduilla näkee päivittäin paremman näköisiä naisia ja tyttöjä (tai ainakin yhtä hyvän näköisiä) kuin nyt esimerkiksi nämä tämän vuoden missifinalistit ovat, nuo kymmenen(?) parasta. En noita missejä muutenkaan ymmärrä, että mitä nyt niin tyylikästä heissä muka on.
Terminatoreita me ollaan katsottu jo useamman kerran. Mikäs tuo Wanted oikein on? Katottaisko me sitten sitä.Illan leffavaihtikset: Wanted ja Terminator 2.
Kumpaa me katsottais?
Da Vinci's Demons tulee tänään, joten ei oikeastaan jää paljoa aikaa Wante-dille.Se on semmonen äksönpätkä. Katotaan vaan, vaikka mä oon tuon jo nähnyt.
Yksi vitonen vielä lisää solmuihin niin sitten meno vasta huimaa olisi ja köntsät olisi housuissa ennen kuin silmää ehtisi räpäyttää.Olin eilen Baja 272:n kyydissä merellä. 55 solmua... Huimaa menoa!
Jakamalla informaatio maailmanlaajuiseen tietoverkkoon, veikkaisin.Varmasti hyvä ja tärkeä tiedote sinne Kajaaniin. Kuinka meinasit asiaan reagoida?
Ovat pelastuslaitoksilla nyt niin olevinaan tuosta uudesta järjestelmästä jolla saavat ympäri valtakuntaa ilmoitettua "ollaan täs just 'kentällä' duunia painamassa". Vähän samaan tapaan ku...tai no ei mitään.Tuli just vaaratiedote, jossa kehotettiin Naantalissa laittamaan ikkunat ja ovet kiinni, kun siellä palaa teollisuushalli ja siitä tulee vaarallisia kaasuja.
Varmasti hyvä ja tärkeä tiedote sinne Kajaaniin. Kuinka meinasit asiaan reagoida?
Just, markojhan siihen ehtikin jo vastata. Olisi ollut vähän hankala löytää puhelinnumerot ja alkaa tekstaroida.Jakamalla informaatio maailmanlaajuiseen tietoverkkoon, veikkaisin.
Onneksi sinulla on urhoollinen vaimo. :thumbup:Lisää vaan vaaratiedotteita. Viime vuonna kauhistuin Vaasan karhu -tiedotteesta (karhu oli oikeasti koira). En uskaltanut lähteä kahteen viikkoon ulos, vaimo kävi hakemassa postinkin. Eihän tästä ole kuuttasataa kilsaa Vaasaan.
Oletkos kuullut karhukoirista?Lisää vaan vaaratiedotteita. Viime vuonna kauhistuin Vaasan karhu -tiedotteesta (karhu oli oikeasti koira).
Kolmetoista sanaa: Ruokolahden leijona.Oletkos kuullut karhukoirista?