Sue_me
Well-known member
Kop.Tällä viikolla tuntuvat viikonpäivät olevan ihan sekaisin. Olen nyt kuvitellut 'viettäväni' perjantaita. :dunno:
Ja sitten heräsin. Kyllä nyt kyrsii :frown:
Kop.Tällä viikolla tuntuvat viikonpäivät olevan ihan sekaisin. Olen nyt kuvitellut 'viettäväni' perjantaita. :dunno:
Pitkä duunirupeama taustalla ja Juhannusta vartoo kiihkeästi. Stressi alkaa oireilemaan pientä päästöään odotellen juuri juhannusaattoa katselevalla viikkona.Tällä viikolla tuntuvat viikonpäivät olevan ihan sekaisin. Olen nyt kuvitellut 'viettäväni' perjantaita. :dunno:
COFCOsta tulee vielä iso tekijä.
Huipennus tohon juttuun on oikeastaan se, että Harri Aholasta tuli sittemmin Mestiksen erotuomaripäällikkö ja samat pillipiiparit siellä Kajaanissa edelleen vislaa..Tämän videon on varmaan moni jo nähnyt, mutta "anna sakkoa saatana" jaksaa aina hymyilyttää: https://www.youtube.com/watch?v=UMCO8ddQJA4
Hah. Ok, kiitos tiedosta. Enpäs tiennyt, että Harri siellä nykyään toimii.Huipennus tohon juttuun on oikeastaan se, että Harri Aholasta tuli sittemmin Mestiksen erotuomaripäällikkö ja samat pillipiiparit siellä Kajaanissa edelleen vislaa..
Sama. En pysty nukkumaan ilman.Kun on vuosikausia tottunut tulpat korvissa nukkumaan, herää pieniinkin ääniin.
Autokaupan tola ei ihan tuolta näyttänyt lauantaina kun kävin pyöräyttämässä kaupat paikallisessa automobiilimyymälässä.
Sen 20 minuutin aikana kun asioin myyjän kanssa kauppamme kimpussa, häntä häiriköi 5 asiakasta, joista 2 oli kiinnostunut auton vaihdosta, 2 oli tehnyt juuri autokaupat ja kävivät vielä toimittamassa jotakin (tuon sen kotiin unohtuneen lohkolämmittimen johdon ensi viikolla tjsp yms jne) sekä 1 jonka asia ei minulle oikein auennut (oli tuttu asia myyjälle entuudestaan, eikä informaatiota vaihtunut tarpeeksi, jotta olisin tunnistanut asioinnin tarkoituksen).
Sanoinkin myyjälle "ja että autokauppako on muka jäässä!".
Samaan aikaan ukkoa ja akkaa lappaa myymälässä niin, että oven saranat sauhuaa lain.
Varsin jännä juttu tämä korvatulppanukkuminen. Ikinä en ole itse tulppia tarvinnut nukkumiseen sen takia, että en unta olisi saanut. Toki täällä laitakaupungilla ei juurikaan ole tarvetta korvan tulpitukseen.Kun on vuosikausia tottunut tulpat korvissa nukkumaan, herää pieniinkin ääniin. Kaks yötä tullu nukuttua tosi huonosti vaikka liikenteen ääni vaimeana kuuluukin.
Onko se jotain kalaa? Suu auki möllöttävä pyöreä suominiska?Aikooko Nomi savustaa burbin?
Sama pyörinyt mullakin mielessä. Millainen saalis oli?Erilainen työpäivä tänään. Raksaliikkeitä yms. kiertämään.
Mielestäni varsin hyvä. Toki pitää ne kaupatkin vielä tehdä.Sama pyörinyt mullakin mielessä. Millainen saalis oli?
Mulla ei kotona tule ulkoa lainkaan meteliä. Talon sisältä kuuluu jonkun verran etenkin päikkäreiden aikaan. Täällä hotellissa jyrää ikkunan alta raitiovaunut ja piipaa-autot solkenaan.Varsin jännä juttu tämä korvatulppanukkuminen. Ikinä en ole itse tulppia tarvinnut nukkumiseen sen takia, että en unta olisi saanut. Toki täällä laitakaupungilla ei juurikaan ole tarvetta korvan tulpitukseen.
Toisaalta tuossa viime kesänä, sain mahdollisuuden nukkua kotvasen, jos toisenkin, keskisuuren kaupungin keskustaolosuhteissa, ja siinä kävi jollain tavoin laitakaupungin pojan korvaan raskaan liikenteen äänet. Aamulla varsinkin. En toki tulppia tarvinnut, mutta jäi mieleen tosiaan kuorma-autojen ja vastaavien isojen kulkineiden aamuvarhainen ääni. Lievän häiritsevänä. Nukuin kuitenkin. Melko hyvin.