Albert Park
Well-known member
Tervehditkö jallupäissäsi Kekkosta?Mökkikausi avattu Bouvet'lla.
Tervehditkö jallupäissäsi Kekkosta?Mökkikausi avattu Bouvet'lla.
Sä oletkin Formulanomin kanssa samaa ikäluokkaa, Vesikko ei liene ajellut sitten vuoden 1944.Tämä aiheuttaa useasti hämmennystä Kolera-altaan liepeillä. Olin kerran tuon kyydissä. Oli aika kyytiä :ahem:
Paras olisi, sillä muuten kävelet Lahteen!Ketään teistä ei ole olemassakaan, pikemminkin päinvastoin.
Komp.Suomenkieltä raiskataan persreikään kaikista suunnista ja mun pitäis vaan olla, että eipä tässä mitään.
SAATANA!
Maailman vittumaisin koirahan on Turun murre.Yleisesti ottaen en ota kantaa onko joku murre tai sen piirre paska.
Mutta siis poikkeus, koska, tietooni on tullut että mm. täällä länsirannikolla jos naisen nimi on esim. Riitta ja halutaan sanoa että jokin asia kuuluu hänelle, hän siis omistaa sen, niin se on Riitan. Näinhän se menee, näinhän sen kuvittelisi menevän. Mutta kun EI. Se on Riitta:n. Riittan.
Mitä VITTUA?! MITÄ VITTUA NYT SAATANA?!
Mua jäi pohtituttamaan tuossa linkitetyssä kommentissa, oliko tuo lara?Yritin rakennella kommentin jolla päästä Vuoden Kommentti -listalle.
Kommenttini olis siis tämä
Tein mielestäni siihen sopivasti sanahauskuuksia, aivojumppaa ja törkeyksiä. Ja omaa surkeuttani (huumoriosuus). (ei oikeesti )
Mutta ei se vaan päässyt listoille.
En tiijä. Harmittaa silleen että tuskin viitsin herätä FP3:lmoseen tai aika-ajoihin.
Sääli että mun helmet menee sioille.
Ei lara olis mua huolinut edes mun fantasioissa. Ja mä sentään voin fantasioida aika hurjia juttuja.Mua jäi pohtituttamaan tuossa linkitetyssä kommentissa, oliko tuo lara?
Älä höpäjä, itse mogasit jättäettäsi Hollannin lennon väliin ampumapainijoiden takia, niiden alta lumet olivat sulaneet, muttet tollona käyttänyt tilannetta hyväksesi. Oma vika - tuomitsit itse itsesi koko loppuelämän kurjuuteen ja ankeuteen.Ei lara olis mua huolinut edes mun fantasioissa. Ja mä sentään voin fantasioida aika hurjia juttuja.
Jos tuo on ongelma sinulle niin aina voit muuttaa esimerkiksi Sysmään.Yleisesti ottaen en ota kantaa onko joku murre tai sen piirre paska.
Mutta siis poikkeus, koska, tietooni on tullut että mm. täällä länsirannikolla jos naisen nimi on esim. Riitta ja halutaan sanoa että jokin asia kuuluu hänelle, hän siis omistaa sen, niin se on Riitan. Näinhän se menee, näinhän sen kuvittelisi menevän. Mutta kun EI. Se on Riitta:n. Riittan.
Yleisesti ottaen en ota kantaa onko joku murre tai sen piirre paska.