Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Korvaushan on sama 80 % kuin naisten palkka on miesten palkasta. Tasa-arvoa.
Loistavaa. "Palkkatasoni" on varmaan ensimmäisen kerran täysin tasa-arvoinen.

Moon miettinyt tätä (edelleen v*tuttaa ankarasti). Troy ihan oikeassa on, että oma syy. (mitäköhän oon tehnyt niille kelan posteille, hei!) :eek: Mutta mut ois paremmin "tavoittanut" emailitse! :mad:
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
3 tuntia frisbeegolfia ja nurin niin perkeleesti kun vedin lipat heittäessä. Voimalaji siis kyseessä. Ranteenpaksuiset oksat vaan katkee kun niihin osuu.

Tuli tehtyä oma ennätys pituusheitossa. Varovasti arvioiden noin 150 metriä heitolla mittaa. 100 metriä sivussa korista. Eli päin helvettiä meni sekin. Mutta yhtään kiekkoa ei mennyt mereen. Parilla viime kerralla on mennyt.

Hieno laji. Vituttaa lähes yhtä paljon kuin 🗽 🏁 formulat.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Loistavaa. "Palkkatasoni" on varmaan ensimmäisen kerran täysin tasa-arvoinen.

Moon miettinyt tätä (edelleen v*tuttaa ankarasti). Troy ihan oikeassa on, että oma syy. (mitäköhän oon tehnyt niille kelan posteille, hei!) :eek: Mutta mut ois paremmin "tavoittanut" emailitse! :mad:
Kaikki viestintä Nomille vain tmoin kautta Venäjä-toikissa. Se tavoittaa parhaiten.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Oikeastiko olet tästä yllättynyt vaikka mielestäni olen tätä asiaa runsaastikin tuonut ilmi ja Virtoja haukkunut aina kun siihen mahdollisuus on.
No siitä olen lähinnä yllättynyt, että olet varhaisena forumistina ollut virratlainen. Kuvittelin, että olet ollut virrotslainen joskus vaikka 1990-luvun alun kulmilla. Tok' olen tiennyt, että olet siellä asustanut ja siksi olemma aikojen saatossa paikkakunnasta kuittailleetkin. Puolin ja toisin.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Nääh. Otin ennen vähän liian vakavasti tän mestan, mutta tajusin sen olleen typerää. Onko töitä tiedossa sinnepäin?
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12607
Sijainti
Sivulla viisi
Olipa muuten ihan tosi paljon Max Verstappenin näköinen häiskä äsken Elielinaukiolla, vieläpä Red Bullin lippis päässänsä. Kiirettä on poju pitänyt kun on viidessä tunnissa kerinnyt Malesiasta suomalaiseen räntäsateeseen seisoskelemaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Koko päivä ollut Salmisen Jone -time. Meneeköhän sata viestiä rikki?
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Yhä edelleen tulee hintoja ajateltua markkoina. Sen verran on vääristynyt kaikki, että nykyinen eurohinta*3= tulee jotenkin markka-aikoja vastaava. Eipä tilikään näytä huonolta silloin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös