Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Voi vittu mua osaa vituttaa nuo Jonin kuvat. Vielä enemmän kun sanallinen ulosantinsa. Herranjumala. Pahoinpitelen jonkun mummon pihalla purkaakseni tän pahan olon.
Hiukan vaimoani, Jonin serkkua, nauratti tämä, vaikkei mummojen pahoinpitely sinänsä ole huvittavaa, mutta kaikkihan on otettava vastaan mitä ylhäältä annetaan.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Voi vittu mua osaa vituttaa nuo Jonin kuvat. Vielä enemmän kun sanallinen ulosantinsa. Herranjumala. Pahoinpitelen jonkun mummon pihalla purkaakseni tän pahan olon.
Kantsis käydä terkkarilla jos noin ahdistaa...
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Onko ne oikein ylitöitä (korvauksilla siis) vai tunti tunnista liukumia, eli "pidät sitten joskus kun kerkeet, jos kerkeet" (eli et)?
Ne on joko liukumaa, tai maksetaan palkkana (ilman ylityökorvausta) sopimuksen mukaan. Jos mitään ei sovita, tulee maksu näistä ylitöistä pari kertaa vuodessa.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Niin se on nyt 100 vuotta päivälleen siitä kun isoisä ilmoittautui Lockstedter-Lagerissa sotilaskoulutukseen. 21-vuotiaana kloppina, kaukana kotoa.

23.12.1915
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Niin se on nyt 100 vuotta päivälleen siitä kun isoisä ilmoittautui Lockstedter-Lagerissa sotilaskoulutukseen. 21-vuotiaana kloppina, kaukana kotoa.

23.12.1915
Eipä isoisä varmaan osannut kuvitella minkälainen maailma on sadan vuoden päästä ja että Suomi on itsenäinen. Vieläkin.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4952
Sijainti
Vantaa
Voi vittu mua osaa vituttaa nuo Jonin kuvat. Vielä enemmän kun sanallinen ulosantinsa. Herranjumala. Pahoinpitelen jonkun mummon pihalla purkaakseni tän pahan olon.
Mua vituttaa se, että ne kuvat poistetaan. En kerennyt näkemään tuota kuvaa. :mad: :mad_old: :wall: :( :frown:
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Appiukolla on treadmill. Testasin sitä juoksemalla kevyehkösti vajaat parikymmentä minuuttia (keskipulssi 155, max 177).
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Galangal on onneksi kasvis. Olin tovinen sitten kaupassa toimeksiantajan toiveesta ostamassa normaalien joulueineiden ohella mm. chilitahnaa. Toimeksiantajan taholta oli äärimmäisen tärkeää, ettei chilitahna sisällä katkarapua, eikä mitään muutakaan eläinperäistä. Galangalista en ollut ihan varma, että mitä se lienee, kun kaupassa purkin kyljestä luettuani huomasin chilitahnan sisältävän galangalia. Näköjään se on jokin inkiväärin sukuinen juurikas.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Galangal on onneksi kasvis. Olin tovinen sitten kaupassa toimeksiantajan toiveesta ostamassa normaalien joulueineiden ohella mm. chilitahnaa. Toimeksiantajan taholta oli äärimmäisen tärkeää, ettei chilitahna sisällä katkarapua, eikä mitään muutakaan eläinperäistä. Galangalista en ollut ihan varma, että mitä se lienee, kun kaupassa purkin kyljestä luettuani huomasin chilitahnan sisältävän galangalia. Näköjään se on jokin inkiväärin sukuinen juurikas.
Ja currytahnastahan kyse oli.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Ylös