En tarvitse persettä, mulla on jo.
Ja mullakin on oma kipiä. Mikä perkele sieltä on revennyt? Perjantaina on naapurissa hieroja, katotaan huomaako se mitään...:doubtful:En tarvitse persettä, mulla on jo.
?Kannattaa vältellä persumedioita!:frank:
Jpässääkin vietiin kuin metrin mittaa eli Arvo Ylppöä, kun niitä luki.
Njaa, näin tilanteen vähän eri vinkkelistä kuten kerroinkin. Ja Nomilta tuli siihen järkevä kuitti.Kaikkia ei voi miellyttää. Mutta jos tahtoo miellyttää edes jotakin, niin kannattaa huiskia menemään samoilla säännöillä kun muita koittaa ohjeistaa.
Jos joku tietty nimimerkki olis heittäny aiemman kommenttisi Nomille, banni olis jo heilunut. Modepalstalla päiviteltäis joko miksi mamukeskustelu piti taas kaivaa esiin, tai että miksi sen pitää aina nahistella Nomin kanssa. Ikävä lukea kun aina nahistelevat.
Joku on taas varastanu fägiksen tunnaritKaikkia ei voi miellyttää. Mutta jos tahtoo miellyttää edes jotakin, niin kannattaa huiskia menemään samoilla säännöillä kun muita koittaa ohjeistaa.
Jos joku tietty nimimerkki olis heittäny aiemman kommenttisi Nomille, banni olis jo heilunut. Modepalstalla päiviteltäis joko miksi mamukeskustelu piti taas kaivaa esiin, tai että miksi sen pitää aina nahistella Nomin kanssa. Ikävä lukea kun aina nahistelevat.
Mua ei itse viesti vaivannut yhtään. Ei voisi vähempää kiinnostaa piikitteleekö joku toiselle vai ei, tai mihin keskustelu kääntyy ja missä toikissa.Njaa, näin tilanteen vähän eri vinkkelistä kuten kerroinkin. Ja Nomilta tuli siihen järkevä kuitti.
Olin vähän sillä jalalla liikenteessä, että kun Nomi ei oikein myönnä koskaan olevansa väärässä ja .... Tuo nyt tuli ekana mieleen missä on ollut väärässä.
Enkä mä nyt vissiin ketään haukkunut? Jos joku koki sen niin, 'sorit siitä'.
Näköjään se tuli taasen todistettua, että asiat voi nähdä monella tavalla. Ja että poterot on syvät. Riakin tuli aika nopeaan mukaan, kun paikka aukesi.
Alan olemaan vakuuttunut Salmisen olevan vielä paskempi moderaattori kuin minä.
Olenko mä samalla myös paskin mode?
Nyt saatana lopetatte ton samantien ennen kuin mun moderaattoriuteni mahdollinen vertautuminen ulosteviitteiseen laatumääreeseen nousee tapetille.Ei mun kapasiteetti riitä vertaamaan kuin itseeni.
Minua kiinnostaisi kaksi asiaa?Kannattaa vältellä persumedioita!:frank:
Jpässääkin vietiin kuin metrin mittaa eli Arvo Ylppöä, kun niitä luki.
Salmisella maaninen Mosse-vaihe päällä, varmaan sähkölasku laukaisi sen.
Itse voin ainakin rehellisesti kertoa olevani ihan tosi sysipaska mode.Olenko mä samalla myös paskin mode?
Onko tää sama, kun että toiset modet vittuilee ja moderoi ja toiset "modet" vaan vittuilee?Mua ei itse viesti vaivannut yhtään. Ei voisi vähempää kiinnostaa piikitteleekö joku toiselle vai ei, tai mihin keskustelu kääntyy ja missä toikissa.
Se mua jurppii kun vastaavien asioiden perusteella toiset joutuu huilimaan 3kk ja toiset ei.
:ahem::ahem:Kaikkein paras mode on depeche mode.
:ahem:Kaikkein paras mode on depeche mode.