Antsa Rieppo
Well-known member
Kahdella koiralla et ajaisi yksin.:idea:Hankalia ne Suomessa lomalla käynnit jos on kaks isoa koiraa. Yhden kanssa menee vielä ihan OK laivoilla ja hotellissa vaikka ajais yksin...niinkuin mä useimmiten
Kahdella koiralla et ajaisi yksin.:idea:Hankalia ne Suomessa lomalla käynnit jos on kaks isoa koiraa. Yhden kanssa menee vielä ihan OK laivoilla ja hotellissa vaikka ajais yksin...niinkuin mä useimmiten
Kahdella koiralla et ajaisi yksin.:idea:
Joo. Tosin ei ollut kyllä Oscarin arvoinen suoritus tai elokuva ylipäätänsä.Vihdoinkin Leo dC.
:ahem:Vihdoinkin Leo dC.
Rannekelloni komppaa.En usko tällasiin helmikuun ylimääräisiin päiviin. Boikotoin!
https://www.facebook.com/LoganAPaul/videos/468795813318601/ Fanien reaktiot. Toisilla palaa metsä ja toisilla nalle. :tongue:Vihdoinkin Leo dC.
Elähän hupata! :nope:Savos ja Kainuus puhutaan silleen että "Helesinkiläiset Irimeli ja Joromä höröppäsivät kosokenkorovaa järävellä kesekiviikkona"
Elähän hupata! :nope:
Tanskandogin, irlanninsusikoiran, bernhardilaisen ja mastiffin kaltaisten ponin kokoisten koirien kohdalla jo yhden koiran kanssa matkustaminen voisi olla melkoinen haaste.Hankalia ne Suomessa lomalla käynnit jos on kaks isoa koiraa. Yhden kanssa menee vielä ihan OK laivoilla ja hotellissa vaikka ajais yksin...niinkuin mä useimmiten
Joo.Tästä on tulossa paska maa.